niedziela, czerwca 14, 2015

Kalafior w jajku i bułce tartej

Pomysł na ten kalafior podsunęła mi koleżanka, która również bardzo lubi krzątać się w kuchni. Ja zwykle robiłam kalafiora z bułką tartą zarumienioną na maśle, tym razem zdecydowałam się na inny wariant. Oskar zjadł po prostu ugotowane różyczki kalafiora ;)
Potrzebujemy:
Kalafiora gotujemy al dente, ja nie używałam soli do gotowania, ale można trochę posolić wodę, w której gotujemy kalafior.
Różyczki kalafiora po ugotowaniu odsączamy z wody i studzimy.
Jajka rozkłócamy widelcem i dosypujemy przyprawę warzywną i mieszamy.
Każdą różyczkę kalafiora maczamy najpierw w jajku, później w bułce tartej i smażymy na rozgrzanym oleju rzepakowym z obydwu stron.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger