niedziela, sierpnia 21, 2016

Ukąszenia komarów nam nie straszne!

Znacie Unigel? Nie? To musicie go poznać!

http://www.unigel-apotex.pl/pl/css/images/kids_mini.png
Komary.. jak my się nie kochamy.. a jak już jakiś dopadnie moje dzieci to nawet nie muszę Wam mówić co bym takiemu zrobiła. Śmierć to najlepsze co może go spotkać. :D

Ostatnio taki jeden cwaniaczek dziabnął mojego Synka, jedyne co mi pozostało to go ubić. Komara oczywiście ;)

Miejsce po ukąszeniu swędzi, a im bardziej się drapiemy, tym gorzej swędzi.. Dodatkowo w miejscu, które się poci, coś okropnego, takie coś potrafi doprowadzić do szaleństwa dorosłego, a co dopiero ma czuć wtedy dziecko?

Przypomniałam sobie, że mamy w domu Unigel, małą wspaniałą tubkę żelu, która ratuje w takich i innych przypadkach rodziców z ciężkich opresji ;)

Unigel pomaga na:

- otarcia, zadrapania, rozcięcia, rany szarpane

- drobne otarcia, pęcherze, skaleczenia

- ugryzienia owadów

- oparzenia słoneczne

- trudno gojąca się opryszczka, pękające usta

- zajady – uzupełnienie terapii witaminy B

- trądzik

- rany kąsane, cięte, kłute, po urazach i ugryzieniach

- atopowe zapalenie skóry

- rany zakażenia pępka u noworodków

- pieluchowe zapalenie skóry

- urazy brodawki sutkowej mam karmiących

- rany po zabiegach medycyny estetycznej

- stopa cukrzycowa, miażdżyca tętnic

- odleżyny.



Na szczęście mieliśmy okazję używać go tylko przy ukąszeniach komara jak do tej pory :) i oby tak dalej. Jeśli jeszcze drodzy rodzice nie macie w domowej apteczce Unigel'u to najwyższy czas ją o tę pozycję uzupełnić, polecam! ;)

1 komentarz:

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger