środa, września 03, 2014

Sklep internetowy Limango


Ostatnio testowałam zakupy internetowe, w czymś dla mnie zupełnie nowym, a był to Klub Zakupowy Limango. Postanowiłam wydać 200 zł na zakupy w sklepie internetowym. 

Zacznijmy od początku, rejestracja w klubie zakupowym jest banalnie prosta, rejestracja przez internet zajmuje mniej czasu niż zagotowanie wody na herbatę.

Plusy i minusy..

Czytelność strony  na pierwszy rzut oka na prawdę świetna, ale o ile mi się dobrze wydaje, to przedmioty są przypisane czasami do zbyt wielu działów niż jest to na prawdę potrzebne. Męczyło mnie także to, że w outlecie można sortować produkty, natomiast w klubie już nie. 

Zamówienie złożyłam po długich poszukiwaniach produktów, dobrze by było jeśli na stronie można by było zaznaczać rozmiary jakie nas interesują, coś z rodzaju filtru na stronie, ponieważ teraz jest to dość męczące kiedy okazuje się, że każda rzecz która nam się podoba nie jest w rozmiarze, o który zabiegamy. 

Produkty po 11 dniach od złożenia zamówienia zostały dla mnie skompletowane, choć nie w całości. Mianowicie po 11 dniach, kiedy paczka została do mnie wysłana dowiedziałam się, że jednej rzeczy brakuje i ze względu na to, że moja transakcja była bezgotówkowa, to na moim koncie zostanie zapisany bon w wysokości nieotrzymanej rzeczy. Wszystko ok, rozumiem taka sytuację ale teraz chcąc wykorzystać do końca bon (21 zł) praktycznie będę musiała zapłacić za przesyłkę kurierska drugie tyle, wiec interes z tego żaden. Przesyłka kurierska ma bardzo wygórowana cenę jak na moje oko, a robię na prawdę dużo zakupów w Internecie i coś na ten temat wiem. 

Co do materiałów z jakich wykonane są produkty w sklepie to na prawdę pełen szacunek, rzeczy te są na prawdę świetnej jakości i mimo mało konkurencyjnych cen są ich warte. Obsługa sklepu bardzo miła, aczkolwiek w takim przypadku jak mój, wolałabym żeby skontaktowano się ze mną przed wysłaniem paczki, ponieważ wybrałabym cokolwiek innego zamiast tej brakującej rzeczy.


miękki gryzak


Oskarek ze swoją kaczuszka z Limango.pl

Kaczuszka wygląda na bardzo prostą, ale ma szeleszczące elementy, które potrafią skupić bobasa, uspokoić go. Dziób kaczki to doskonały miękki gryzak, przynajmniej nasz synek go w tym celu sobie używa.

kurtka na wiosnę

Kombinezon z Limango.pl

Kombinezon wiosenny jest cienki, ale świetnie wykonany. Na kolanach naszyte są łatki z bardzo wytrzymałego materiału. Na rękawach ściągacze, co zapewni mniejszą utratę ciepła.

skarpetki antypoślizgowe

Skarpety ze świetnym antypoślizgiem z Limango.pl

Skarpety antypoślizgowe to nieoceniony wynalazek. Dziecko i upadek to norma. W tych skarpetach można biegać do woli. Te kolorowe skarpetki mają tak świetną warstwę antypoślizgową, że nie da rady wpaść w poślizg. Warstwa antypoślizgowa w skarpetach jest niezwykle ważna. Zazwyczaj skarpetki antypoślizgowe dla dzieci mają tylko takie małe kropeczki pod stopą, co nie zawsze daje zamierzony skutek.

Mimo wszystko jestem zadowolona z zakupów. Następnym razem wybiorę może c&a sklep internetowy, albo h&m sklep online? Macie z nimi jakieś doświadczenia?

4 komentarze:

  1. świetny kombinezon ;)

    http://creamshine.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, świetne żywe kolory i solidnie wykonana robota :) ale jeszcze trochę poczekamy zanim go założymy, bo z rozmiarem mama przesadziła :p

      Usuń
  2. Rzeczy fajne, ale faktycznie obsługa trochę gorsza, skoro nie dali znać wcześniej :/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger