środa, sierpnia 22, 2018

Przekąski, które zwojują rynek!

Myśląc o przekąskach macie na myśli ociekające tłuszczem chipsy? To zły tor jazdy, musicie zmienić bieg Waszych myśli :) 

Przekąski mogą być zdrowe, pyszne i chrupiące! Spójrzcie na przekąski, które zwojują rynek!

nachos chipsy

PanSnack to firma, która powstała z myślą o zwojowaniu naszego rynku. Dwaj Panowie, Grzegorz Heinze i Paweł Krupa, zebrali całe swoje siły i pomysły, aby rynek przekąsek miał zdrową alternatywę! Ja dzisiaj opowiem Wam o ich słonej stronie, natomiast wiem, że w zanadrzu mają jeszcze stronę słodką, której jestem ogromnie ciekawa (zapewne Wy również!).

PanSnack w swojej słonej ofercie posiada:
zdrowe chipsy

To chipsy w rodzaju nachosów. Mamy dostępne dwa smaki: paprykowy i cebulkowy. Można je z powodzeniem chrupać podczas oglądania sportowych zmagań, czy po prostu podczas filmu. Nachosy nadają się również do podania z przeróżnymi sosami, gucamole, czy hummusem. 
chipsy ryżowe

To sprytne, extra cienkie chipsy ryżowe, które są o niebo lepsze od ziemniaczanych, zapewniam Was! :)
Dostępne w sklepach warianty smakowe: papryka, papryczka chilli, sól morska i czarny pieprz oraz ser. 
Wszystkie smakują rewelacyjnie i znikają w expresowym tempie. to jest właściwie ich jedyna wada, że znikają zbyt szybko, dlatego polecam wybrać wariant 100 g, bo dostępne są również 60 g opakowania tego cuda. 
chipsy kukurydziane

Z wyglądu najbardziej eko, w przezroczystym opakowaniu, dzięki czemu widzimy co kupujemy. Mi się to bardzo podoba! Wewnątrz chrupiące trójkąty w dwóch wersjach: kukurydziane lub wieloziarniste. Okrutnie zdrowe, bardzo smakują dorosłym i dzieciakom. Dla mnie najlepszą rekomendacja są zajadające się nimi moje dzieci. Nie podejrzewałam, że moja jakże wybredna córka będzie zajadała się tringlami z czarnuszką. Czarnuszka jest niezwykle zdrowa, tym bardziej cieszy mnie jej zainteresowanie tringlami! :)
mini wafle ryżowe

Wciąż w nazwie pojawia się słowo "chyże". Wiecie co ono oznacza? Dokładnie tak! Przebiegłe!
Są przebiegle smaczne, doskonale doprawione. Tym razem grubsze ryżowe snacki, spośród których możecie wybrać takie smaki jak: papryka i oliwa z oliwek, pizza i oliwa z oliwek, cebulka z nutą śmietany i oliwa z oliwek oraz ser i oliwa z oliwek. Chrupki zrobione są z brązowego ryżu, prze co mają głęboki smak, do tego przepyszna oliwa z oliwek i doskonale dobrane przyprawy - niebo w.. ! :)
przekąski do piwa

To kolekcja chrupiących przekąsek, pośród których znajdziemy: orzeszki ziemne solone, orzeszki ziemne w kruchej skorupce, zmixowane: orzeszki, kukurydza i cieciorka oraz słonecznik w kruchej skorupce.
Proszę Państwa! Chrupany to snacki, które oprócz naturalnej chrupkości orzechów dodają im niebywałego smaczku w postaci kruchej skorupki. Ja na ich punkcie przepadłam, są niesamowicie pyszne. Znikają zaraz po otworzeniu paczki, każdy je uwielbia!

mix przekąsekprzekąski pan snack

To słonecznik, mały niecny pożeracz czasu. Przepysznie uprażony z dodatkiem lub bez soli. Wciąga, zdrowo wciąga. Przykładowo może nas wciągnąć paczka ciastek lub słonecznik. Ja stawiam na słonecznik, który jest zdrowy i smaczny.

Przekąski marki PanSnack smakowały nam tak bardzo, że nie byliśmy w stanie się im oprzeć. Będziemy po nie sięgać zawsze wtedy, kiedy najdzie nas ochota na coś do przegryzienia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger