czwartek, stycznia 22, 2015

Sklep internetowy Agnex - konkurs

Wraz ze sklepem Agnex stworzyliśmy dla Was konkurs. Przebiega on na Facebooku (kliknij w plakat konkursowy)


Sklep w swoim asortymencie posiada szeroki wachlarz produktów, które z pewnością przydadzą się w każdym domu. Może prawie każdym, nie wszyscy gotują, choć cała większość populacji jednak siedzi w tym temacie ;)

W ofercie znajdziemy tradycyjne przyprawy jak i te z kuchni molekularnej, dla wielu pewnie nieznanej. Warto powalczyć o nagrody, gdyż jednym z zestawów jest właśnie pakiet molekularny, dzięki któremu poczujecie się jak czarodzieje w swej kuchni. Zapewniam! Sama kuszę się, aby nabyć kilka drobiazgów. :)

Sklep posiada także wiele produktów, które pomogą w utrzymaniu w dobrej kondycji naszego zdrowia. Dobre samopoczucie to moim skromnym zdaniem klucz do sukcesu. I tutaj chciałam szczególną uwagę zwrócić na nasionka Chia, szałwi hiszpańskiej, która obecnie wiedzie prym wśród szeroko pojętej zdrowej żywności. Obecnie kupimy ją za okrutnie niską cenę, polecam!

Z ciekawostek jakie możemy znaleźć to również olej kokosowy - ideał nad ideałami! Można z nim robić wszystko od smażenia po smarowanie ciała, a nawet mycie zębów. Ot taki lek na całe zło i znowu cena kusząca, niższa niż w innych sklepach. Przyda się przy przyrządzaniu dań dla najmłodszych. :)

Suszone warzywa - te uwielbiam. Pozwalają mi np zrobić domowe mieszanki przypraw, w tym domową wegetę, której mogę sypać do woli bez opamiętania, a i tak nie nagrzeszę! :D

Dla takich małych maniaków jak ja w ofercie są także ilości hurtowe niektórych produktów, u mnie schodzi kilogramami ;) opcja dla mnie idealna. Zrobiłam zamówienie i jestem z niego ogromnie zadowolona.

Przesyłka również w niewygórowanej cenie, po co przeszukiwać półki sklepowe, skoro w internecie i taniej i łatwiej i szybciej. Zapraszam do zakupów. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger