piątek, września 16, 2016

Pasta na kanapki z kiełbasą. Thermomix

Kanapki nie mogą być nudne, dlatego warto pokombinować nawet ze znanymi nam na co dzień smakami, które w połączeniu ze sobą będą stanowiły ciekawe kompozycje, wcześniej przez nas niedostrzegane. Połączenie kiełbasy i jajka gotowanego na twardo jest dość powszechne, po dodaniu chrupiącej cebulki, to niebo w gębie. Tylko pamiętajcie o najważniejszym, smak kiełbasy jest dominujący, a więc wybierzcie dobrą kiełbasę, która nie zepsuje Wam śniadaniowej chwili rozkoszy! :)
Ja użyłam kiełbasy podwawelskiej Hańderek, która idealnie pasuje do tej pasty pod względem smaku, konsystencji i aromatu.


Potrzebujemy:

  • 30 g cebuli
  • 200 g kiełbasy, u mnie kiełbasa podwawelska Hańderek
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 50 g majonezu
  • 1 łyżeczka musztardy ostrej
  • sól, pieprz
  • szczypiorek
Wszystkie składniki wkładamy do blendera i blendujemy na prawie gładką pastę. Ja dodatkowo obrałam wędlinę ze skóry ;) Pastę wyłożyć do słoika lub miseczki, ozdobić posiekanym szczypiorkiem.

Instrukcja dla użytkowników Thermomixa:

Potrzebujemy:
  • 30 g cebuli
  • 200 g kiełbasy, u mnie kiełbasa podwawelska Hańderek
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 50 g majonezu
  • 1 łyżeczka musztardy ostrej
  • sól, pieprz
  • szczypiorek
Do naczynia włożyć cebulę pokrojoną na połówki, rozdrobnić 3 s/obr. 5. Zgarnąć łopatką kawałki cebuli ze ścianek naczynia i w razie konieczności powtórzyć czynność.
Dodać resztę składników, oprócz szczypiorku i zmiksować 25 s/obr. 7.
Pastę wyłożyć do słoika lub miseczki, ozdobić posiekanym szczypiorkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger