czwartek, czerwca 22, 2017

Zupa rybna

Można nazwać ją pysznym rosołem z ryby, po prostu. Dużo warzyw, wywar z ryby, makaron, taka uleczająca zupa (wiem co mówię, dzięki niej żyję! :D ). U mnie w domu nigdy się takiej nie robiło, uważam to za wielki błąd, bo ja, fanka ryby, polubiłam ja od pierwszej łyżki. 
Po pyszne i świeże ryby, naturalnie, zapraszam do A+A Morskie Delikatesy.


Potrzebujemy:
Troć oczyszczamy, zalewamy wodą, dodajemy obrane warzywa, liść laurowy, ziele angielskie, sól i pieprz i gotujemy na wolnym ogniu około godzinę. Następnie całość przecedzamy, oczywiście nie wylewając wywaru ;)
Warzywa ścieramy na tarce.
Od kręgosłupa oddzielamy kawałki ryby i pozbywamy się wszystkich ości.
Osobno gotujemy makaron wg wskazówek producenta.
Do gorącego wywaru wkładamy filety ryby, które nie potrzebują wiele czasu, aby się ugotować, wystarczy 5-10 minut w bardzo gorącym wywarze.
Do wywaru dodajemy utarte warzywa i kawałeczki ryby. Zupę podajemy z drobnym makaronem.




Przepis powstał przy współpracy ze sklepem A+A Morskie Delikatesy, który możecie odwiedzić w Hali Blaszak przy ulicy Poleskiej 50, a także na EkoBazarze i Lokalnym Rolniku! :)

1 komentarz:

  1. Na pewno zrobię taką zupkę na obiad dla całej rodziny. :)
    https://julias-cooking.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger