poniedziałek, maja 07, 2018

Elegancki prezent na Dzień Matki

Dzień Matki to jeden z najważniejszych dni w roku. Obchodzimy go 26 maja i jest ona wyrazem wdzięczności dla tych, które nas urodziły, wychowały, darzą miłością i nieocenionym wsparciem! :) 

Początki tego święta sięgają aż do starożytności, gdzie czczono matki - boginie. Z czasem zaprzestano celebrować to święto, aż przypomniano sobie o nim w XVII-wiecznej Anglii pod nazwą "niedziela u matki", ponieważ obchodzono je w czwartą niedzielę postu. Dzień ten wolny był od pracy i trwało to tak do XIX wieku. Ponownie Dzień Matki zaczęto obchodzić dopiero po zakończeniu II wojny światowej.

Nie w każdym kraju na świecie celebrujemy tę samą datę, są też takie państwa, które łączą ten dzień z dniem kobiet.

Mama za swój trud wniesiony w wychowanie swojego dziecka powinna otrzymać tego dnia prezent od swojego dziecka. Ludzie są różni, dlatego mamy do dyspozycji niezliczoną ilość prezentowych propozycji. Ja przedstawiam Wam moją propozycję od  na ten nadchodzący dzień. Zobaczcie jaki elegancki prezent na Dzień Matki podarowałam swojej Mamie.

prezent na dzień matki

Dla wszystkich mam, które są koneserkami wina polecam taki oto prezent:
  • Skrzynka na wino z akcesoriami. Skrzynka jest bardzo eleganckim prezentem. Wykonana niezwykle estetycznie z laserowym grawerem. Zawiera wszystkie najbardziej potrzebne akcesoria tj.: nóż kelnerski, zatyczka, termometr, lejek z zatyczką oraz wyprofilowane miejsce na butelkę wina. Jej wymiary to: 363 x 117 x 113 mm. Żeby złożyć zamówienie w sklepie My Gift DNA wystarczy w pole personalizacji wpisać imię i zamówić. Prezent wysyłany jest jeszcze tego samego dnia, więc na pewno zdążycie! :) 


akcesoria do wina

Grawer dla mamy wykonany jest techniką laserową, przez co jest bardzo dobrze widoczny i wg producenta niezwykle trwały. Moja mama będzie to dopiero sprawdzać. Choć na pierwszy rzut oka widać, że jakość wykonania jest świetna!

skrzynka z napisem

Czego mi brakowało w skrzynce? Kieliszka! :) Dlatego do kompletu dobrałam mojej Mamie właśnie kieliszek.

  • Grawerowany kieliszek do wina. Tutaj postawiłam już na brak personalizacji, stwierdziłam że tak będzie lepiej, aczkolwiek wszystko zależy tylko od Was! :) Kieliszek jest świetnie wyprofilowany i po prostu jedyny w swoim rodzaju! :) Wywoła uśmiech na twarzy każdej Mamy! 


piękny kieliszek do wina

kieliszek z napisami

Ja w prezentach bardzo cenię detale, dlatego polecam przyjrzeć się ofercie sklepu My Gift DNA, bo to gwarantuje zadowolenie obdarowywanych najbliższych! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger