sobota, maja 19, 2018

Praliny Delissimo od Vobro

Dziś chcę Wam opowiedzieć o bardzo smacznych pralinach, które mnie urzekły swoim smakiem i wyglądem. Urzekły mnie przede wszystkim te w wersji w białej czekoladzie, ponieważ tak jak już wspominałam nie raz - uwielbiam białą czekoladę, mimo tego, że wiem, że ciemna jest zdrowsza ;)

Praliny Delissimo od Vobro są bardzo eleganckie, spójrzcie jak się prezentują:

praliny w białej czekoladzie

Praliny Delissimo od Vobro jakie miałam okazję próbować są w wersji kakaowej w ciemnej czekoladzie i w wersji mlecznej w białej czekoladzie.

Czekoladki są zapakowane w formie cukierków, co czyni je jeszcze bardziej uroczymi. Wewnątrz  każdej kulki mają bardzo dobry krem, który otacza rozpływająca się w ustach czekolada.

Możemy je dostać w formie bombonierki, szykownego pudełeczka lub małego opakowania z kilkoma sztukami pralinek pod postacią mieszanki dwóch smaków lub w małych opakowaniach w wersji białej lub ciemnej.

czekoladki w kształcie kuli

Praliny te zaliczam do słodyczy w wersji premium, jak dla mnie ich wygląd i smak możemy zaliczyć do tych z górnej półki. Ich opakowania są bardzo eleganckie i z pewnością nadają się na prezent dla każdego.

czekoladki na komunię

Białe czekoladki są według mnie mają teraz idealny czas, żeby wieść swój kunszt. Białe, niebiańskie praliny będą przepiękną ozdobą komunijnego tortu, czy po prostu dopełnieniem prezentu dla dzieci idących do komunii.

biała czekolada

Serdecznie polecam, żebyście wypróbowali praliny Vobro, jeżeli będzie ku temu okazja, ponieważ są warte tego, żeby zaszaleć ze słodkościami i zjeść je z myślą, że dla takich słodyczy warto nawet odpuścić dietę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger