wtorek, czerwca 05, 2018

Chrupiące przekąski od Pufuleti Gusto

Moje dzieci wprost szaleją za tego typu przekąskami. Chrupki kukurydziane są z nami od jakiegoś czasu. Mimo tego, że ich skład jest niezwykle prosty, każdy producent jest w stanie uzyskać nieco inny smak. A chrupiące przekąski od Pufuleti Gusto bardzo polubiły moje dzieci, które zajadają je w formie przerywników podczas zabawy.

chrupki z solą

Na mnie największe wrażenie zrobiły chrupki w czekoladzie. Są bardzo ładnie zapakowane, od razu widać jaki smak będziemy jedli. Otwierając paczuszkę od razu unosi się niezwykle przyjemny aromat czekoladowo malinowy lub czekoladowo pomarańczowy. Chrupki oblane są cienką warstwą czekolady i przyjemnie chrupią.

chrupki kukurydziane w czekoladzie

Pozostałe warianty, w większych przezroczystych opakowaniach są w smakach: paprykowym, serowym i naturalnym. Te zdecydowanie były faworytami moich dzieci. 

chrupki pufuleti gusto

Chrupki kukurydziane bez dodatków są w opakowaniach 75 g i taka porcja zdecydowanie wystarcza dla 2-3 dzieci, żeby nacieszyły się chwilą. Chrupki nie kleją się, ani nie kruszą bez powodu, dlatego zdecydowanie polubiłam je i ja, bo mniej po nich sprzątania. :)

przekąski dla dzieci

Wersja serowa i paprykowa zapakowana jest po 100 g. Ich smak jest wyraźny, doskonały i co najważniejsze nie ma się po nich uczucia zjedzenia paczki soli. Co mnie ogromnie cieszy, ponieważ przy wcześniej kupowanych przez nas chrupkach o smaku serowym, czy paprykowym takie wrażenie pozostawało. Pufuleti Gusto nie oblepiają także rączek co jest ich kolejną zaletą! :) Po otwarciu nawet na następny dzień chrupki zachowują swoją "chrupkość".

słone przekąski

Bardzo polecamy chrupki kukurydziane Pufuleti Gusto ponieważ mają wiele zalet, a przede wszystkim nie mają w sobie nadmiaru soli, który zwyczajnie szkodzi naszym dzieciom i nie tylko dzieciom. 

szybkie przekąski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger