niedziela, listopada 25, 2018

"Sekrety pojazdów"

"Sekrety pojazdów. Podróż do wnętrza maszyn", Wydawnictwa Polarny Lis, to prawdziwa gratka dla fanów pojazdów. Książka idealna dla chłopców, ale też taka, że każda dziewczynka powinna ją przeczytać. Nie jestem za dzieleniem płci na zadania, czy wykonywane zawody. Ja sama nie mogłam napatrzeć się na te wielkie grafiki przedstawiające pojazdy wraz z ich wnętrzem. 

sekrety pojazdów

Książka ta przedstawia wybrane pojazdy z całego wachlarza możliwości poruszania się po lądzie, wodzie, czy powietrzu. Zawiera niezwykłe grafiki, z których można dowiedzieć się co pojazdy kryją w środku, co robili/robią ludzie poruszający się nimi oraz ciekawostki związane z ich historią.

książka dla fana motoryzacji

Mój czteroletni syn oglądał tę książkę i wsłuchiwał się w jej tekst z wypiekami na twarzy i.. ciągle chce powtórek, co świadczy o jej fenomenie! :)

Ze zdjęcia jakie Wam podrzuciłam sami możecie stwierdzić jak wiele uwagi zostało w tej książce poświęconej grafice, jak dokładnie pokazane są elementy z jakich składają się pojazdy, a także jak umiejętnie zostały skondensowane informacje na temat na przykład poszczególnych części pojazdów.

Świetnie sprawdzi się w roli prezentu na Mikołajki, czy pod choinkę. Polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger