niedziela, stycznia 13, 2019

Śniadaniowe placuszki z serka homogenizowanego

Śniadaniowe placuszki z serka homogenizowanego to pyszne placuszki serowe, które z chęcią zjadane są na śniadanie przez moje dzieciaki. Placuszki można zrobić również z serka z wiaderka
Dzieci uwielbiają śniadania na słodko i na pewno placuszki będą lepszym rozwiązaniem, niż bułka drożdżowa ze sklepu. Oto moje pomysły na słodkie śniadania dla dzieci:
placuszki na śniadanie

Potrzebujemy:
  • 350 g waniliowego serka homogenizowanego
  • 200 g mąki pszennej
  • 3 jaja
  • 50 ml mleka
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Dodatkowo:


placuszki z sera z wiaderkaśniadanie na słodko

Serek waniliowy mieszamy z jajkami oraz mlekiem, dodajemy do nich mąkę pszenną wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Całość dokładanie mieszamy.

Placuszki serowe smażymy na patelni z niewielką ilością masła klarowanego. Placuszki z serka homogenizowanego smażymy na złoty kolor.

Śniadaniowe placuszki z serka homogenizowanego podajemy na przykład z konfiturą z wiśni. U mnie to przepyszna konfitura z wiśni, w której są całe wiśnie w pysznym lekko kwaśnym syropie.



5 komentarzy:

  1. wyglądają apetycznie <3 Jutro na śniadanie wypróbuje przepis, mam nadzieje że nic nie zjaram tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały przepis na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam z sera z wiaderka, dodałam ekstra ok pół szklanki mleka, żeby uzyskać dobra konsystencje, a zamiast masła klarowanego łyżkę oleju do ciasta. Placuszki bardzo smaczne, do części dodałam plasterki jabłka, pycha.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger