czwartek, marca 07, 2019

Prezent dla Męża

Pomysł na prezent dla Męża


Jaki prezent dla męża?


Stanęłam przed ciężkim zadaniem. Mój mąż za kilka dni obchodzi urodziny, a także zbliża się nasza rocznica ślubu. O ile prezent urodzinowy dla męża miałam w głowie od jakiegoś czasu, to prezent dla męża na rocznicę ślubu niestety był dla mnie niemałym problemem. No.. może nie problemem, ale wyzwaniem na pewno!

Prezent na urodziny dla męża


Prezent urodzinowy powinien być wymarzony, powinien być przydatny oraz co najważniejsze zgodny z zainteresowaniami męża, czy innej obdarowywanej osoby. Bo przecież okazji jest mnóstwo, a i relacji międzyludzkich również.

Mój mąż robi najlepszą pizzę pod słońcem, nie znam drugiej takiej osoby, która potrafiłaby zrobić lepszą. Niestety ja nie umiem zrobić tak pysznej, ale na całe szczęście mamy w domu takiego mężczyznę, który potrafi przygotować coś pysznego. 

Pomyślałam, że prezent związany z tym co robi najlepiej w kuchni mocno go podbuduje i doda skrzydeł. Nie ukrywajmy - lubimy być chwaleni i klepani po pleckach. Prawda? :)

Przeglądając ofertę sklepu internetowego MyGiftDNA natknęłam się na wspaniałą rzecz. Wysokiej jakości drewniana deska obrotowa z grawerem wykonanym techniką laserową okazała się strzałem w 10. Jestem nią zachwycona. Deska drewniana jest duża, jej średnica to aż 35 cm. W domowych warunkach ciężko wykonać większą pizzę, dlatego taka deska jest w zupełności wystarczająca. Tak sobie też myślę, że kiedy będę ozdabiać torty - ona bardzo mi się przyda, bo deska obrotowa do ozdabiania tortów była w moim kręgu zainteresowań. Czyli jednym słowem, będę ją pożyczała od męża, a on z pewnością się nie obrazi.

jaki prezent dla męża

Technologia laserowa, przy pomocy której został wykonany grawer: "Dawid the best pizza maker" to najlepsza z technik w całej Europie, która gwarantuje, że napis ten nawet przy wielokrotnym i długotrwałym użytkowaniu będzie nadal widoczny, niemalże w nienaruszonym stanie. 

Deska drewniana impregnowana jest olejem roślinnym, czyli już nie musimy tego robić w domu przed jej pierwszym użyciem.

prezent urodzinowy dla męża

Prezent dla męża na urodziny czeka jeszcze kilka dni i zostanie podarowany mojemu Ukochankowi. Mam nadzieję, że się z niego ucieszy i szybko wykona swoje popisowe danie. Liczę na to, nie ukrywam. :)

Prezent na rocznicę ślubu dla męża

Prezent dla męża na rocznicę ślubu to nie musi być nic z górnej półki, wierzcie mi. Najważniejsze jest uczucie jakim darzycie się nawzajem, to ono jest najważniejszym przypieczętowaniem Waszej miłości.

Na rocznicę ślubu, która zbliża się wielkimi krokami wybrałam kubek personalizowany. Mąż uwielbia pić herbatę w dużych kubkach, a ja uwielbiam je mu sprawiać na różne okazje.

prezent dla męża

Personalizowany kubek jaki wybrałam tym razem to wysokiej jakości ceramiczny kubek o pojemności aż 415 ml. Nadruk wykonany jest trwałą metodą polegającą na nałożeniu wydruku na kubek na gorąco. Znajduje się on po obydwu stronach kubka, dlatego zarówno praworęczna osoba, jak i leworęczna osoba będzie mogła w pełni cieszyć się wybranym nadrukiem. Nadruki są naprawdę niezwykle trwałe. Po roku użytkowania i mycia w zmywarce wciąż wyglądają dokładnie tak samo.

kubek dla taty

Kubek ceramiczny z nadrukiem: "Dawid ma piękną córkę ale ma też broń, łopatę i alibi" jest wspaniałym prezentem z lekko humorystycznym podtekstem.

Inne pomysły na Prezent Dla Męża można zobaczyć na stronie MyGiftDNA.pl

Gdybym miała wybierać następnym razem, postawiłabym jeszcze na zestaw z portfelem i grawerem "Najlepszy mąż Dawid". Piękny gustowny portfel w zestawie z brelokiem i długopisem oraz pudełkiem z dedykacją wydaje być się idealnym prezentem dla mężczyzny. 

prezent na rocznicę ślubu dla męża

pomysł na prezent dla męża

1 komentarz:

  1. Czadowy kubek :) sama bym mojemu taki kupiła ale nie mamy dzieci także...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger