sobota, marca 16, 2019

Sok z buraka i inne zdrowe pyszności




Pić, czy nie pić? Oto jest pytanie! 



Soki lubimy pić i warto je pić, jeśli ich wyprodukowanie nie opiera się na tak zwanej masówce. Zauważcie, że prawdziwych soków, takich NFC, jest naprawdę niewiele na rynku. Wszystko za sprawą tego, że to się po prostu nie opłaca, cena dla konsumenta musi być wyższa, a konsument nierzadko nie lubi przepłacać. Ja uważam, że za dobry sok warto zapłacić, bo niesie on same korzyści dla naszego organizmu. Sok z buraka i inne zdrowe pyszności w dzisiejszym poście!

NFC co to jest?


NFC - non from concentrate

Łopatologicznie mówiąc jest to sok z owoców lub/i z warzyw nie z koncentratu. 
Sok NFC jest pozyskiwany metodą tłoczenia lub wyciskania surowych owoców i warzyw, który pasteryzowany jest w niskiej temperaturze, dzięki której jego właściwości zostają jak najbardziej zachowane. Są to w pełni zdrowe soki, mętne, z błonnikiem oraz wszystkimi witaminami zawartymi w owocach.

Ja znalazłam swoje ulubione soki NFC, o których Wam dzisiaj trochę opowiem.

sok z buraka

Soki Fruti PREMIUM NFC mają w swoich szeregach:
  • sok jabłkowy
  • sok jabłko gruszka
  • sok jabłko marchew
  • sok burak z cytryną
sok jabłkowy tłoczony

Sok jabłkowy tłoczony z najlepszych świeżych jabłek z rejonu grójecko - wareckiego. 
Zawiera on sporą ilość błonnika, a także witaminy: A, B1, B2, B3, B6, B9, E, K, P oraz świetnie przyswajalną Witaminę C. Pijmy go na zdrowie! Wybierając sok jabłkowy, który jest jednym z najbardziej popularnych soków, wybierajmy ten mętny, który będzie zawierać wszystkie witaminy, błonnik oraz składniki mineralne, takie jak: potas, wapń, fosfor i żelazo. Mi bardzo smakuje sok z jabłek produkowany przez Fruti, jest bez żadnych dodatków i od razu czuć, że został zrobiony z najlepszych jabłek jakie możemy spotkać w naszym rodzimym kraju. Zerknijcie na ich profil na Facebooku.


sok jabłkowo gruszkowy

Sok o smaku jabłko gruszka podobnie jak sok jabłkowy jest mętny, pyszny i orzeźwiający za sprawą dodającego jej charakteru gruszki. Sok gruszkowy ma nieprzeciętne właściwości. Otóż jako jedne z owoców o białym miąższu zmniejszają ryzyko wystąpienia udaru mózgu, ponadto gruszki obniżają ryzyko nadciśnienia w związku z dużą zawartością potasu. Zawierają one takie witaminy jak: C, B6, A, E, K, ryboflawina, tiamina, niacyna oraz kwas foliowy. Zawartość minerałów jest równie imponująca: wapń, potas, żelazo, magnez, fosfor, sód oraz cynk.
Sok jabłkowo - gruszkowy to mój zdecydowany faworyt.


Sok z buraka właściwości

Sok z surowych buraków to najlepsze (pod względem zdrowotnym) co możemy pozyskać z buraka, bo przecież ciężko byłoby schrupać buraka ot tak na surowo.

Buraki to warzywa, które zawierają morze witamin i minerałów. Polecany jest osobom cierpiącym na anemię, ponieważ zawiera dużą dawkę żelaza oraz witaminy z grupy B, które wpływają korzystnie na wchłanianie żelaza do organizmu człowieka. Buraki redukują ciśnienie krwi oraz bardzo dobrze wpływają na nasz cholesterol. Sok z buraków jak dla mnie działa bardzo pobudzająco, głównie ze względu na swój nieoczywisty smak. Sok można równie dobrze dodać do zupy, wyjdzie nam wtedy pyszny barszczyk :) 

sok marchewkowy

Sok jabłkowo marchewkowy to zdecydowany faworyt mojego męża, od zawsze lubił pić sok z marchwi, nawet kiedyś co jakiś czas robiliśmy sobie go sami. 

Sok marchwiowy posiada liczne właściwości lecznicze, ale także wpływa na wygląd naszej skóry oraz wzroku. 

Czy wiesz, że?


Sok z marchwi leczy raka, a pomarańczowy kolor skóry jest oznaką, że marchew oczyszcza nasz organizm z toksyn?
Jest wiele przypadków potwierdzających to, że wypijanie dużych ilości soku marchwiowego dziennie leczy raka. Tutaj macie historię kobiety, która pokonała raka pijąc sok z marchewki. Zazwyczaj jestem sceptycznie nastawiona do tego typu informacji, ale skoro są wyleczeni ludzie to może warto spróbować? 

Skóra po regularnym piciu soku z marchewki robi się dość intensywnie pomarańczowa za sprawą toksyn jakie kumulowały się w organizmie. Nerki nie są w stanie przerobić takiej ilości toksyn (marchew jest silnie detoksykującym warzywem) i toksyny uwalniane są do limfy, ale nie należy się tym przejmować. To dobra droga.

Na koniec chciałam Wam polecić jeszcze naturalny energetyk, który można pić bez wyrzutów sumienia. 

napój energetyczny

Yabu to naturalny napój energetyczny, który składa się z lekko gazowanego soku jabłkowego, naturalnej kofeiny i ekstraktu z guarany.

Jest bardzo przyjemny w smaku, a jeśli dodać do tego pobudzenie organizmu w naturalny sposób to ja uważam że to przełom, przynajmniej ja nie miałam świadomości o takich energetykach na rynku i jestem nim mocno zafascynowana! :)

Jeżeli zdarza Ci się pić energetyki albo pijesz je nagminnie wypróbuj Yabu Ja nawet męża na niego przekabaciłam! :)

To co? Napijesz się ze mną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger