czwartek, sierpnia 20, 2015

Wyśmienite dania z jajek. Wydawnictwo Burda Książki.

Niedawno, dzięki uprzejmości wydawnictwa Burda Książki otrzymałam niezwykle ciekawą książkę kucharską, pełna przepisów na dania z użyciem jaj.


Dla nas obecnie dieta bogata w jajka jest niezwykle ważna, dlatego że Oskar ma znaczne niedobory żelaza. Niestety.
Jajka, a dokładnie żółtko zawiera dużo bardzo dobrze przyswajalnego żelaza. Jajko jest więc naszym sprzymierzeńcem. Książka zatem niezwykle przydatna, bo jajo to taka prosta sprawa, ale nie do końca. Ile można jeść jajecznicę, czy gotowane jajka na twardo? Kilka razy, a potem się znudzą. Tutaj potrzeba pomysłu, albo najlepiej pomysłów. W książce tej znajdziemy ich aż 60! Może nie wszystkie są dla dzieci, ale wiele z pomysłów można śmiało wykorzystać.

Znajdziemy w niej zarówno przepisy na dania wytrawne jak i desery. Dla każdego coś się znajdzie. Śniadania, obiady, kolacje. Po przejrzeniu tej książki miałam wrażenie, że moja wyobraźnia na temat jajek poszerzyła się ogromnie. Cały czas korzystam z jej pomocy, lekko modyfikuję przepisy inspirując się tymi w książce i wychodzą kolejne dania. Ta wariacja nie ma końca! :)


Jajecznica z pokrzywą. To dopiero żelazowy hit! Śniła Wam się kiedyś taka? Ja przyznam, że nie, nigdy nie myślałam, aby do jajecznicy dodać pokrzywę. Niemniej jednak postanowiłam wypróbować i się nieźle nią oczarować :) 

Więcej Wam nie zdradzę na razie moi drodzy.. polecam serdecznie tę książkę, "Wyśmienite dania z jajek". Kto myślał, że to fanaberie kupowanie książki o "takich zwykłych jajach", ten był w ogromnym błędzie :)


Możecie również zawitać na stronę wydawnictwa TUTAJ i przejrzeć resztę pozycji :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger