wtorek, lipca 28, 2015

Hydrokoloidalne plastry Salvequick na pęcherze i otarcia.

Chciałoby się krzyknąć: "to na prawdę działa! " i tak tez jest. 

Niedawno miałam tę nieprzyjemność, że na mojej stopie pojawiło się dość mocno irytujące otarcie, od sandałów, które nota bene nosiłam juz od jakiegoś czasu i nigdy nic takiego mi się w nich nie przytrafiło. Dziwne, ale jednak.. 

Zdjęcie pochodzi ze strony http://salvequick.com/pl/ 
Na szczęście miałam pod ręką plaster Salvequick. Przykleiłam go po zewnętrznej stronie stopy, w okolicy palców i wydawał się być praktycznie niewidoczny, a przede wszystkim nie czułam, że mam go na sobie.


Plaster wykonany jest z hydrokoloidalnego materiału, który przyspiesza gojenie rany, wchłania nadmiar wilgoci z rany i chronią ją przed przedostaniem się do niej niepożądanych substancji z otoczenia. Takich jak piasek, kurz, woda, bakterie itd.

Ja nosiłam swój w niezwykle upalny dzień, dalej w sandałkach i u mnie taki plaster trzymał się pół dnia na stopie. Ważne było dla mnie to, że nie rzucał się w oczy, był niewidoczny, w kolorze skóry nawet bym powiedziała. 

Kolejnym i najważniejszym aspektem o jakim musze wspomnieć jest to, że mimo tego iż plaster trzymał się na stopie pół dnia to taki czas pozwolił na to, aby moja rana przestała mi "dokuczać". Juz wtedy mogłam o niej zapomnieć, dlatego że nie czułam juz żadnego dyskomfortu z nią związanego. 

Warto jest je mieć w torebce, choćby dlatego, że nigdy nie wiadomo kiedy nawet nasze ulubione buty zrobią nam niespodziankę. Po co się katować, kiedy można sobie w łatwy sposób pomóc? 

Salvequick - to mój sposób ma rany i pęcherze. 

Plastry foot care dostępne są w dwóch rozmiarach, małym i średnim, a także w paczkach, w których mamy do dyspozycji obydwa rozmiary w jednym opakowaniu. 

2 komentarze:

  1. Potwierdzam. Sama używam te plasterki jak mi się coś przytrafi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam. Sama używam te plasterki jak mi się coś przytrafi :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger