piątek, grudnia 05, 2014

Zakupy przez internet

Jak ja niecierpię zakupów! 
Nie lubię pałętać się po sklepach, bo po pierwsze i tak na pewno o czymś zapomnę, a po drugie nie umiem się zdecydować.
Dlatego.. 
Dlatego wolę usiąść wygodnie w fotelu i zrobić zakupy przez internet. Wtedy wszystko mam czarno na białym. Co jest dostępne, a co nie. Coś mi się zawsze w międzyczasie przypomni i przede wszystkim nie jestem zestresowana.
Stres przeszkadza, nawet w zakupach. 
Nienawidzę kupować spodni tak na marginesie, dlatego kupuję spódniczki ;) 
Moim Wybawcom od czasu zajścia w ciążę okazał się być sklep internetowy, który jest także sklepem stacjonarnym, mianowicie mowa tutaj o Leclerc24.pl


Ja jestem bardzo zadowolona z zakupów, realizacja jest na prawdę bardzo szybka i jeszcze tego samego dnia możemy mieć zakupy u siebie w domu bez wychodzenia z niego. Idealne rozwiązanie dla Mam z Dziećmi i psami :D
Mimo tego, że Panowie kurierzy wnoszący zakupy nie są przeze mnie oszczędzani, bo jak wiecie u mnie przez kuchnie przesypują się tony mąki, a że zdrowy tryb życia staramy się prowadzić z D. to i pijemy hektolitry wody. Łatwo z nami nie mają, mimo tego zawsze są uśmiechnięci. Miło.
Jeśli znajdujecie się w strefie 2 dowozu tak jak ja, to zapłacicie jedyne 6,99 zł za dowóz. Mało prawda? Nie opłaca się ruszać z domu? Zdecydowanie :D
A jak jest u Was? Robicie zakupy przez internet, czy lubicie zakupowe "turne" po sklepach :)

5 komentarzy:

  1. Jak dotąd robię turnee po sklepach :D ale właśnie wczoraj zaczął nam się psuć wózek a Młodszy dopiero zaczyna chodzić za rączkę. Jednak nie wyobrażam sobie zakupów z moją dwójką i bez wózka...
    Też pijemy bardzo dużo wody, ale mamy dzbanek filtrujący i nie dźwigam butelek tylko małe filtry :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również korzystam z takich zakupoów :D
    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy przez internet są świetne i baardzo przydatne. Chociaż ja czasem lubię połazić sobie po sklepach :)
    fenimniam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger