czwartek, kwietnia 23, 2015

Podudzia z kurczaka w jogurcie i czubrycy szarej od Rafex.

Nie mogłam się doczekać i już dziś postanowiłam pokazać Wam przedsmak tego, co Was czeka dzięki testowaniu przypraw firmy Rafex.
Soczyste, pełne smaku kawałki kurczaka, którym nie oprze się żaden mięsożerca.
Czubryca szara to mieszanka przypraw takich jak: mąka kukurydziana, sezam, sól, chili grys, czarnuszka, kozieradka, cząber, czosnek granulowany, cebula, lubczyk korzeń, lubczyk liść, gorczyca, cukier.
Dla amatorów mocnych wrażeń, którzy lubią potrawy bardziej dosolone polecam dodać do udek nieco soli, ponieważ ta zawarta w przyprawie może niektórym nie wystarczyć.
Dla nas było idealnie. Aromatyczna czarnuszka, którą na moje oko czuć tutaj najbardziej pasowała jak strzał w 10 do przyprawienia mięsa, szczerze mówiąc nigdy nie próbowałam takich zestawień, i myślę jak wiele na tym straciłam, na szczęście nastał czas, kiedy było mi dane to odkryć.
Czubryca szara to przyprawa popularna w kuchni bałkańskiej i ma za zadanie nie tylko przyprawić nam danie ale też ułatwić jego strawienie. 


Potrzebujemy:
Ponadto do opanierowania:
  • woda
  • mąka pszenna
Podudzia pozbawiamy kości, posypujemy przyprawą i smarujemy jogurtem, Odstawiamy na 24 h do lodówki, oczywiście szczelnie zamknięte.
Po 24 h panierujemy mąka - woda - mąka i wrzucamy na głęboki olej.
Smażymy dopóki mięso nie osiągnie temp. 90 stopni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger