wtorek, maja 19, 2015

Chleb czystoziarnisty od Cabas.pl - opinia

Uwielbiam chleby pełne ziaren, po prostu ubóstwiam, a w szczególności lubuję się w słoneczniku, który, kiedy jest uprażony smakuje idealnie. Też tak macie?
Będąc dzieckiem ukradkiem wyjadałam nasionka z wierzchu bułek, ale mi to wybaczano, na całe szczęście.

Ale, ale.. miałam tutaj pisać o moim nowym odkryciu.
Dość niedawno doszły mnie słuchy, że istnieje chleb z samych ziaren.
Pomyślałam.. hmm.. jak to? To się w ogóle kupy trzyma??
A trzyma się i to bardzo dobrze.
Zaraz Wam wszystko opowiem.

W moim ukochanym internetowym bazarze Cabas.pl znalazłam taki chleb i od razu się na niego skusiłam.

Skład:
  • płatki owsiane
  • ziarno słonecznika
  • nasiona lnu
  • płatki sojowe
  • błonnik roślinny
  • pestki dyni
  • sezam
  • preparowane ziarno orkiszu
  • kiełki żytnie
  • przyprawa mielona
Otóż płatki owsiane i nasiona lnu idealnie wiążą wszystko w całość dzięki temu chleb ani myśli się kruszyć. Jest zwarty, ciężki i bardzo syci.
Myślę, że będzie on idealną alternatywą dla osób chcących przejść na dietę, ponieważ wg mnie jedna taka kromka odpowiada dwóm kromkom zwykłego chleba. Dodatkowo chleb czystoziarnisty jest niezwykle bogaty w błonnik.

Chleb, którym ja się zajadałam możecie kupić TUTAJ, bez wychodzenia z domu i poszukiwania takowego.
Jedynie co bym od siebie dodała, to wolałabym, żeby nie był tak bardzo spieczony, poza tym małym mankamentem był rewelacyjny i mimo swoich małych gabarytów wystarczył nam na 3 dni (3 osobowa rodzina).


Z czym najlepiej go zjadać?
Smakuje z wędliną, z serem z pastą, z czym tylko chcecie, najlepiej w zasadzie z samym masłem ;)
Czy kupię go ponownie? Z pewnością!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger