środa, sierpnia 26, 2015

Batony granola do samodzielnego przygotowania w domu.

Wiecie co?
Nie musicie się nawet wysilać z wymyślaniem składu batonów do samodzielnego przygotowania w domu.
Nie musicie myśleć ile dodać płatków owsianych, ile orzechów, a ile żurawiny i czego tylko chcecie. Scandic-food zrobił to dla Was za Was :)
W sklepach od niedawna do kupienia macie gotową mieszankę do przygotowania batonów granola w domu. Czy jest coś prostszego? Tak, ich wykonanie. Wystarczy dodać miód i cukier w odpowiednich proporcjach i do piekarnika.

TUTAJ zerknijcie sobie na szczegółowy skład mieszanki i marsz do sklepu :)

Ja nie jestem słodkolubna, dlatego batony były dla mnie nieco zbyt słodkie, zaznaczam jednak właśnie tą moją przypadłość. Mąż zajadał, aż miło (jest słodkolubny).

Batonów powinno wyjść 20, lecz bedzie to zależało od grubości batonów jakie wykonamy oraz przede wszystkim jakie kształty chcemy uzyskać.

Ja zrobiłam kilka okrągłych, nawiasem mówiąc były świetne! Piekłam je w silikonowej foremce, niczym nie smarowałam, ani  nie wykładałam. Po wystygnięciu pięknie odchodziły od dna.



1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie wynalazki. Kiedyś pokazywałam przepis na ciasteczka owsiane, które skradły serca moich domowników :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger