czwartek, stycznia 12, 2017

"Retrowarzywa"

Książka godna uwagi, taka, jakiej brakowało na mojej półce. Mnóstwo inspiracji, przepiękne wydanie, aż chce się zdobyć każde z retrowarzyw i od razu wrzucić do garnka.
Książka "Retrowarzywa" wydawnictwa Samo Sedno, została napisana przez Pawła Łukasika, a opatrzona przepięknymi fotografiami przez Grzegorza Targosza. Rzec można współpraca idealna, na poziomie, bardzo wysokim poziomie. Obydwaj prowadzą bloga kulinarnego gotowaniezpasja.pl


Pozycja ta podzielona jest na części, każda z nich poświęcona jest jednemu z retrowarzyw. Mamy dania z jarmużu, buraka, brukwi, topinamburu, skorzonery i rabarbaru. Niektórym warzywa te mogą się wydawać nudne. Uwierzcie mi na słowo, z każdym kolejnym przepisem byłam coraz bardziej oszołomiona tym, co można z tychże warzyw zrobić. Pomyśleć można by było również, że jak to? Że faceci i warzywa? Tak, ci faceci z bloga "Gotowanie z pasją" to prawdziwi faceci, którzy przygotowali mnóstwo przepysznych i ciekawych dań z użyciem warzyw. 


Czas, aby taka kuchnia zagościła z moim i Waszych domach. Ja będę korzystała z tej książki bardzo często. Tej wiosny planuję również podjąć się hodowli retrowarzyw, zobaczymy co z tego mi wyjdzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger