piątek, lutego 10, 2017

Tea Rebels, czyli gdzie się wybrać po kawę i herbatę.

Ot sklep z herbatą i kawą.. Nie do końca. W sklepie tym kupicie kawy i herbaty, których oprawa i wnętrze są na prawdę godne polecenia. Miałam niepowtarzalną okazję wypróbować tych aromatycznych i pięknie się prezentujących specjałów.

Na pierwszy ogień daję Wam herbatę czarną earl grey z pomarańczą. Otwieram puszkę, później folię i dostaję w twarz! Tak! Dostaję w twarz, takim aromatem, że trudno go opisać. Takie cuda tylko w sklepie z kawą i herbatą Tea Rebels. Herbata earl grey ma na prawdę zniewalający aromat, do tego  ta pomarańcza.. Jedyna czarna jaką pijam ;)


Herbata zielona smakowa Yasmeen Green to kolejny aromatyczny odlot! Nauczona poprzez własne doświadczenia stroniłam bardzo od herbaty zielonej z jaśminem. Dlaczego? Dlatego, że zawsze ich zapach przywoływał w moich myślach zapach siana.. i nie miało to związku z przepięknym aromatem jaśminu, nigdy. W tej puszce herbaty się po prostu zakochałam, jest przepięknie pachnąca jaśminem, a listki herbaty wyglądają na najwyższej jakości. :)


Kawa ziarnista jaką ostatnio pijam to kawa z Peru, 100% Arabica.
Kawa ta ma delikatny smak i zapach. Mimo, że nie jest w żaden sposób aromatyzowana, można w niej wyczuć smak czekolady. Ja uwielbiam do kawy sobie czegoś dodać, np miodu cynamonowego lub przyprawy do kawy. Tutaj wystarczy mi mleko i jestem usatysfakcjonowana. :)


Kawa mielona smakowa PARIS COFFEE smakuje i pachnie jak francuski likier, dzięki czemu możemy poczuć się jak  we Francji, co dodatkowo nas odpręży i tym samym osiągniemy pożądany efekt przy popołudniowej kawie. Jest to jeden z kilkudziesięciu smaków jakie możemy dostać w sklepie internetowym Tea Rebels. W moich odczuciach Kawa mielona smakowa PARIS COFFEE przenosi mnie na Prowansję, w której nigdy nie byłam, ale jest to jedno z moich marzeń. Przywołuje na myśl łąki pełne kwiatów i wspaniałych zapachów.


Kawa mielona smakowa DUBAI COFFEE to moja ulubiona smakowa kawa, do której już nie muszę używać swoich przypraw, ponieważ pachnie i smakuje nutą orientalną. Bardzo lubię tę kawę o poranku. Nie dość, że kofeina mnie pobudza to dodatkowo korzenno - orientalny smak i zapach dają niesamowitego kopa. Po takiej kawie nawet średnio przespana noc jest w stanie mnie bardzo dobrze postawić na nogi. :)


Kawa mielona smakowa RIO DE JANEIRO COFFEE to kawa o smaku doskonałej zabawy karnawałowej. Pełnej tańca i szaleństwa. Smak pinacolady wręcz nawołuje do tupnięcia nóżką ;) Akurat teraz jest okazja, aby kawę tę kupić z małym upustem, przyda się, w końcu mamy karnawał! :) A jak karnawał, to i pączki, faworki, a do tego pyszna kawka. :)


Składając zamówienie w sklepie Tea Rebels na kwotę 100 zł macie wysyłkę gratis, a więc warto poczynić zapasy na zbliżający się czas. Może jesteście ciekawi jakichś innych smaków?

1 komentarz:

  1. U mnie kawa zdecydowanie wygrywa z herbatą, ale ta także jest dobrym rozwiązaniem. Co do kawy to świeżo mielona ziarnista zawsze jest najlepszą z opcji. Tu trzeba też mieć oczywiście porządny ekspres do kawy.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger