piątek, marca 31, 2017

Moje zakupy w Polskim Koszyku

Mając dwójkę dzieci nie uśmiecha mi się biegać do sklepu, a w tym sklepie z pełnym koszykiem/wózkiem szarpać się między regałami.. o nie! W dobie internetu można na prawdę wszystko, można zamówić zakupy w domowym zaciszu, na przykład kiedy dzieci śpią. 

Wyobrażacie sobie jeździć po sklepie wózkiem ze zmęczonym dzieckiem?! Bywało tak nie raz i źle to wspominam, bo było na prawdę ciężko. 

Teraz jestem bardziej wyrachowana i robię zakupy w internecie, po prostu oglądam, zamawiam, płacę i dostaję na następny dzień zakupy do domu. Piękne! :)

Moim ostatnio ulubionym sklepem internetowym jest Polski Koszyk, są to delikatesy internetowe, w których można zaopatrzyć się we wszystkie te rzeczy, które są dostępne w tego rodzaju sklepach stacjonarnie. Dla mojej lokalizacji niestety część produktów była niedostępna i bardzo zazdroszczę osobom, których miejsce zamieszkania pozwala na wybór spośród wszystkich oferowanych przez delikatesy produktów. 

Delikatesy Polski Koszyk posiadają bardzo łatwe, intuicyjne menu, które aż chce się przeglądać i dodawać produkty do koszyka. Również proces finalizacji zakupów jest banalnie prosty i każdy sobie z nim poradzi. Sklep posiada wiele rabatów z których warto korzystać, a także punkty lojalnościowe za zakupy. Zamawiając zakupy za kwotę powyżej 150 zł nie płacicie za przesyłkę, to zaskoczyło mnie najbardziej, ponieważ zwykle za zakupy w marketach internetowych, gdzie towar dowożony jest z mojego miasta, ba! Nawet z ulicy obok, zawsze jest płatny.

A teraz może spójrzcie na moje zakupy :)


 Produkty, które lubię mieć w zapasie :) Budynie to takie moje awaryjne desery, a tymianek właśnie się skończył.
Proszek do pieczenia
Żelatyna
Tymianek
Budyń śmietankowy z białą czekoladą
Budyń śmietankowy
Budyń waniliowy
Budyń malinowy
Budyń toffi



Puszki, puszki, puszki, zawsze muszą być, to także tak zwane "awaryjki", choć w tym wypadku wybrałam najlepszy na świecie kajmak, trochę mięsa i warzywne zapasy, które przydadzą mi się do sosu, czy sałatki.
Pomidory
Fasola Pinto
Szprot w sosie pomidorowym
Karczek wieprzowy
Kukurydza
Kajmak Masa Krówkowa
Kajmak o smaku waniliowym


Idą kolorowe święta, a także 1 urodziny naszej Księżniczki, dlatego wybrałam ozdoby, popcorn, mleko w proszku, które posłuży mi do wykonania deseru, cukier w kostkach, bo lubię ład i harmonię, choć może tego nie widać :)
Popcorn o smaku serowym
Kakao
Herbata Genmaicha - Matcha
Mleko w proszku
Popcorn jabłko cynamon
Sos czosnkowy
Ozdoby "Mała księżniczka"
Cukier biały kostka


Teraz to, co każdej kobiecie jest niezbędne. Niestety.. :) Ale zapas zrobiłam jak się patrzy. Dla Milenki pierwsza szczoteczka do zębów, trzeba zacząć o nie dbać, w końcu już dwa pierwsze są. :)
Szampon Barwa
Szampon z biosiarką i bursztynem
Always Classic
Wkładki
Płatki kosmetyczne
Podpaski Bella Herbs Sensitive
Podpaski Bella Herbs Kwiat Lipy
Szczoteczka do zębów
Ziaja antyperspirant


Coś do świątecznych porządków w domu i ogrodzie również się znalazło :)

Zachęcam do skorzystania z możliwości zrobienia zakupów przedświątecznych. Pewnym jest, że dzięki temu nie utkniesz w korku, zdążysz jeżeli zrobisz to w niedługim czasie. Wszystko kupisz w na prawdę dobrych cenach, a także co najważniejsze ceny produktów masz czarno na białym, nie trzeba biegać do czytników, aby upewnić się, że ceny są aktualne. Przekonałam Cię? :)

1 komentarz:

  1. kajmakowa masa mniam :D na ciasto krówkowe uwielbiam, albo wafle ooo pycha :) No i mój ulubiony budyn z białą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger