sobota, kwietnia 22, 2017

Mleko kokosowe Koko Dairy Free

Niedawno miałam okazję przetestować dwa rodzaje mleka roślinnego od Koko Dairy Free.



Nazwałabym je smakiem podstawowym, a zarazem najlepszym. Mleko to posłużyło mi do wykonania kilku potraw i moim zdaniem znakomicie zastępuje mleko krowie, zmiana jest niewyczuwalna, co wychodzi bardzo na plus. 

Do wypicia bezpośredniego nadaje się również idealnie, a sok z grapefruita jaki wchodzi w skład napoju roślinnego sprawia, że jest on niezwykle orzeźwiający, ale nie przeważa w smaku. 

Dodatkowo zawiera Wapń, czyli to, czego boją się Ci, którzy rezygnują z produktów odzwierzęcych, że w ich diecie może go zabraknąć, szczególnie jeśli chodzi o dzieci, bo to im jest on najbardziej potrzebny do wzrostu i rozwoju.


Wersja czekoladowa moim zdaniem miała nieco zbyt wyczuwalny posmak grapefruita. Czekolada bardzo go eksponowała. Mimo to smakował bardzo dobrze i do przyrządzania pysznych koktajli nadawał się znakomicie.

Mleka użyłam do wykonania sosu:


Mleka użyłam do wykonania koktajlu: 


Mleka użyłam do wykonania ciasta naleśnikowego:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger