piątek, kwietnia 21, 2017

Pomidorowa con pecorino e rzeżucha

Pomidorowa inna niż zwykle, ale niezwykle smaczna i jest miłą odmianą od standardowych zup pomidorowych przygotowywanych u nas w domu. Na ten pomysł wpadłam spoglądając na piękny słoiczek sosu pomidorowego z serem pecorino od La Selva. Jak wiecie sami, jestem typem kucharza, który lubi kreatywność w kuchni, dlatego nie mogłam po prostu zmieszać tego, mówiąc na marginesie, na prawdę przepysznego gotowego sosu do makaronu. Ja po prostu musiałam z niego wyczarować coś, co nawet mi się nie śniło. Niby proste, a sama nazwa brzmi niezwykle wyszukanie i przenosi nas do Włoch. Może szukałam cieplejszych klimatów? Kto wie.. :)


Potrzebujemy:

Na samym początku gotujemy wywar z kurczaka i suszu warzywnego z dodatkiem odrobiny soli i pieprzu. Na wolnym ogniu gotujemy wywar około 2 godzin. Z wywaru wyjmujemy mięso, możemy je obrać od kości i wykorzystać jako mięsną wkładkę do naszej zupy.

Do wywaru wraz z ugotowanym suszem warzywnym dodajemy słoiczek sosu pomidorowego z serem pecorino, przecier pomidorowy i całość blendujemy na gładko. Zupa nam się zagęści. Po blendowaniu całość zagotowujemy i doprawiamy do smaku.

Makaron fusilli pełnoziarnisty gotujemy al dente i od razu po ugotowaniu i nałożeniu porcji na  talerz, zalewamy go gorącą zupą i posypujemy pyszną, soczystą i zieloną rzeżuchą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger