wtorek, maja 08, 2018

Kubek na prezent

Jestem strasznym kubkoholikiem i myślę, że wśród Was również znajdzie się jeszcze kilka takich osób jak ja. Moje szafki pękają w szwach, trzymam za nie kciuki, żeby kiedyś się nie zbuntowały i nie spadły mi na głowę! :D Ostatnio w moje ręce trafiły dwa urocze kubki. Świetnie wykonane, naprawdę takie, jakich jeszcze nigdy nie spotkałam. Wszystko dzięki świetnym pomysłom ekipy 321 Prezent.

Na stronie http://321prezent.pl znajdziesz mnóstwo pomysłów na prezenty dla najbliższych. Sprawdźcie, bo jest w czym wybierać. A co najlepsze? Najlepsze jest to, że znajdziecie tam takie prezenty, które są pewniakami i każdy się z nich ucieszy!

Ja wybrałam dwa kubki, które miały być prezentem, ale nie umiem się z nimi rozstać! :)

Pierwszy z nich to uroczy kubek na prezent z różowym wnętrzem i uchem oraz napisem "Pani domu". Możecie dopisać do niego również imię osoby obdarowywanej. 

kubek na prezent

Drugi jest bardziej zwariowany. Czyż nie mam racji? :D Kubek królowej jest fenomenalny.


kubek królowa jest tylko jedna

Taki kubek pasuje do każdej kobiety, która ma choć odrobinę poczucia humoru, ja mam go bardzo dużo! :D

W sklepie internetowym 321 Prezent znajdziecie mnóstwo innych motywów na kubeczki. Każdy znajdzie coś dla siebie, jestem o tym przekonana. Oprócz omawianych kubeczków znajdziecie tam także fartuchy kuchenne, deski do krojenia, skarbonki, poduszki, kufle oraz słoiki do picia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger