czwartek, sierpnia 02, 2018

Placki z twarogu i kaszy manny

Upały już chyba każdemu dały się we znaki. Ratujemy się jak możemy, choć na smażenie placków dałam się skusić i nie żałuję, bo wyszły bardzo smaczne. Do tego dla wyrównania temperatury pyszna zimna kawka zrobiona moim magicznym sposobem, o którym napiszę Wam niżej.

Pyszne placki z twarogu i kaszy manny to wspaniała propozycja na śniadanie dla dzieci.

placki z twarogu i kaszy manny

Na placki potrzebujemy:

  • 3 jaja
  • 250 g twarogu
  • 1/2 szklanki kaszy manny
  • 1 opakowanie cukru waniliowego
  • szczypta soli
Żółtka oddzielić od białek. Żółtka utrzeć z twarogiem i cukrem waniliowym. Dodać kaszę mannę i dokładnie wymieszać.
Białka ubić na sztywną pianę ze szczyptą soli i delikatnie połączyć z masą twarogową.
Smażymy na złoty kolor z obydwu stron na niewielkiej ilości oleju.
Podajemy na przykład z sosem czekoladowym.


śniadanie dla dzieci

Pyszna zimna kokosowa kawa z dużą ilością pianki to bułka z masłem, ja przygotowuję ją przy użyciu spieniacza do mleka. Nasypuję odpowiednią dla swoich preferencji ilość kawy. U mnie 1 łyżeczka jest wystarczająca. Kawa kokosowa rozpuszczalna Little's jest bardzo aromatyczna i pełna smaku. Naturalny aromat kokosowy przeważył o kupnie akurat tej kawy. W ofercie sklepu Amus, w jakim ją kupiłam, jest jeszcze kilka innych smaków do wyboru, z pewnością znajdziecie coś dla siebie! :) Kawa z pianką to mój ulubiony rytuał, staram się nie rezygnować z niego, bo sprawia mi ogromną przyjemność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger