czwartek, lutego 07, 2019

Kosmetyki naturalne Gaja

Gaja - Piękna z natury


Gaja to z mitologii Matka Ziemia. Kosmetyki Gaja - Piękna z natury na pierwszy rzut oka mocno nawiązują do natury.

Testowałam ostatnio wybrane kosmetyki naturalne Gaja i nadszedł czas, żeby podzielić się z Wami moimi wrażeniami. Przede wszystkim kosmetyki te mają całkiem dobre składy, więc warto w nie zainwestować. Prosta i czytelna szata graficzna na słoiczkach z kremami i żelami również zachęca do tego, żeby sięgnąć po nie na sklepowej półce. Z ważniejszych ogólnych informacji chciałam Wam również przekazać to, że kosmetyki pielęgnacyjne Gaja nie są testowane na zwierzętach! :)


kosmetyki nawilżające

Krem nawilżający, antybakteryjny, kojący i wyciszający - Gaja Aloesowa

krem aloesowy

Krem aloesowy ma przyjemny zapach i konsystencję, bardzo szybko się wchłania i faktycznie ma się uczucie, jakby koił i wyciszał. Mi osobiście Gaja Aloesowa pomogła podczas tych dni przed okresem, kiedy to skóra wybucha niemalże jak wulkan. Kiedy na mojej twarzy pojawiło się kilka niechcianych wyprysków, poradziłam sobie z nimi bardzo szybko stosując krem mocno nawilżający. 

Po użyciu pozostawia na skórze lekki film, taki przyjemny, który świadczy o nawilżeniu, absolutnie nie tłusty.

krem kojący


żel nawilżający

Krem fantastycznie nawilża i pachnie bardzo intensywnie kwiatami nagietka i ziołami. Żel bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu, dlatego nawet przy tłustej skórze będzie idealnym kosmetykiem bazowym pod makijaż.

Po użyciu żelu nagietkowego ma się uczucie nawilżenia, wygładzenia i odżywienia oraz przyjemny zapach ziołowo - kwiatowy, który utrzymuje się przez jakiś czas. Bardzo go lubię, przypomina mi o lecie, poprzez jego świetny zapach i słoneczny kolor - nastraja mnie bardzo pozytywnie. 

żel wygładzający

 Krem do pielęgnacji wrażliwej i suchej skóry - Gaja Radosna z masłem kakaowym

krem odżywczy

Krem ma działanie odżywcze, naprawcze i ochronne. Jak dla mnie na zimowe mrozy - idealny. Nadaje się świetnie do nakremowania twarzy przed wyjściem na mróz. Świetnie nawilża, regeneruje popękany naskórek, a o ten nie trudno zimą. W swoim składzie zawiera masło kakaowe, olej kokosowy, kolagen roślinny, olej kukurydziany. Oprócz swojego zbawiennego działania na wysuszoną skórę pachnie niesamowicie pięknie. 

krem naprawczy


krem odżywczy

Żel ujędrniający ma tak niebiańsko ziołowy zapach, iż jestem przekonana o tym, że z powodzeniem pomógłby nawet jako inhalacja na górne drogi oddechowe. Jak dla mnie - bomba! Uwielbiam silnie pachnące kosmetyki, a Gaja rozmarynowa pachnie wspaniale rozmarynem, żywokostem i lawendą. Przyznam, że rozmarynu używam w kuchni latem jak szalona, a olejek lawendowy gości u mnie przez cały rok, zazwyczaj nasączam nim papierowy ręcznik kuchenny. 

Żel bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie tłustego filmu, a jego aromat niesamowicie napędza do działania. Póki co używam go zbyt krótko, żeby ocenić jego ujędrniające właściwości. Mogę za to napisać, że jest wspaniałym kosmetykiem pod makijaż.

krem bakteriobójczy

Żel antycellulitowy - Gaja powabna

żel usuwający cellulit

Tutaj opiszę moje pierwsze wrażenia, ponieważ używam go zbyt krótko, żeby określić jego główne działanie.

Żel antycellulitowy Gaja ma lekką konsystencję i delikatny zapach. Po niedługim czasie stosowania zauważyłam przede wszystkim, że żel ten wygładził moją skórę i spowodował, że staje się coraz bardziej napięta. Być może to również zasługa masaży, które zalecane są przy stosowaniu żelu - Gaja powabna.

żel wygładzający

Kosmetyki polecam, naprawdę warto je wypróbować, jeżeli jesteście fanami natury i naturalnych kosmetyków. Wszystkie prezentowane przeze mnie kremy i żele są do nabycia w drogerii internetowej Drogeria Lila Róż.

1 komentarz:

  1. Ciekawy produkt, znałam tą firmę. Jednak jeszcze nie miałam okazji usłyszeć właśnie o tym produkcie. Chętnie przetestuje go i siebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger