wtorek, marca 12, 2019

Makijaż dzienny. A Ty jak go wykonujesz?

Makijaż idealny do szkoły i pracy


Makijaż dzienny ma przede wszystkim za zadanie ukryć małe niedoskonałości, podkreślić naturalne piękno, a przy tym ma być niezauważalny (oczywiście jeżeli tylko masz na to ochotę).

Ja do makijażu dziennego rzadko używam podkładu, zazwyczaj wystarcza mi korektor, dobry puder matujący, bronzer i tusz do rzęs, ewentualnie pomadka.

makijaż do pracy

Jak zrobić ładny makijaż?


Ładny makijaż, wg mnie oczywiście, to subtelne podkreślenie naszej naturalnej urody, delikatne zamaskowanie niedoskonałości, wydobyte piękno z oczu i delikatne nadanie rumieńców, które sprawi, że wygląd naszej skóry będzie "zdrowszy".

Delikatny makijaż powinnyśmy zacząć od czegoś bardzo ważnego, a mianowicie, od peelingu i przygotowania naszej skóry pod jakikolwiek makijaż, nie zapominajcie o tym, bo to wpływa na końcowy efekt. Żadna z nas nie lubi odstających skórek, dlatego peeling plus serum do twarzy plus dobry nawilżający krem i możemy zaczynać.

Jak zrobić dobry makijaż?


Jeżeli używacie podkładu - to zacznijcie od niego. Bardzo ważnym jest, żeby podkład był dobrany do Waszego odcienia skóry, w innym wypadku będziecie niestety w najlepszym wypadku nosiły maskę. 

Drugim krokiem jest korektor, którym eliminujemy niedoskonałości. O korektorze jakiego ja używam pisałam tutaj

Ja następnie zajmuję się oczami. Zazwyczaj wystarcza mi w zupełności sam tusz, stawiam na delikatny makijaż

puder transparentny


Kolejnym krokiem w moim przypadku jest puder matujący. Przy wyborze pudru matującego kieruję się głównie tym, żeby był to puder transparentny matujący. Dzięki temu bez problemu mogę go używać nawet bez podkładu. Osobiście używam Perfectly Mate - Puder matujący, który kupuję na stronie Topestetic, dodatkowo korzystam z ich świetnego programu lojalnościowego, darmowej wysyłki oraz licznych próbek, jakie dodawane są do każdego mojego zamówienia. Próbki umożliwiają mi sprawdzenie kosmetyków, które następnie mogę kupić, bo spełniły swoją rolę - uwielbiam to!

Puder matujący jakiego używam jest w jednym uniwersalnym odcieniu, jego drobinki są niezwykle malutkie dlatego dają świetny efekt na skórze, nawet bez podkładu. Puder ten ratuje mnie w sytuacjach, kiedy mam naprawdę niewiele czasu na makijaż. Wystarczy dobry pędzel, kilka chwil i efekt jest rewelacyjny! 

puder brązujący


Puder transparentny przygotowuje skórę pod kolejny krok jakim jest nałożenie bronzera. Bronzer jakiego ja używam to puder brązujący, który daje niesamowity efekt opalonej skóry. U mnie sprawdza się rewelacyjnie. Mam bardzo jasną karnację, dlatego u mnie wystarczy jedno delikatne muśnięcie pod kośćmi policzkowymi i wyglądam promieniście i zdrowo. Świetnie podkreśla moje piegi, których nigdy nie lubiłam, ale teraz uważam, że są super! :) Produkt ten również kupiłam w sklepie Topestetic. Poza tym jakie daje efekty ma również papierowe opakowanie stworzone z myślą o ekologii - bardzo to cenię! 

makijaż dzienny


Mój makijaż dzienny jest bardzo prosty, delikatny i szybki. Nie spędzam przed lustrem godzinę przed wyjściem, bo zwyczajnie wolę ten czas spędzić inaczej, chociażby lubię się wyspać co dodaje 100 punktów do urody! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger