niedziela, sierpnia 23, 2015

Kotlety mielone z hiszpańską nutą

Kotlety mielone jak juz kiedyś wspominałam nie muszą być zawsze zwyczajnym kotletami i tak na prawdę nie mają prawa się znudzić. Wokół tyle inspiracji, na prawdę warto jest dorzucić coś od siebie i może się okazać, że pomysł jest trafiony w samo sedno!
Ja dzisiaj użyłam hiszpańskiej przyprawy od Eko Maja, znajdziecie ją TUTAJ.
W Eko Maja mieszanki przypraw wychodzą z rąk samej Pani Mistrz! To Jej autorskie receptury, które zadowolą nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia.

Potrzebujemy:

  • 1kg mielonego mięsa wieprzowego, najlepiej kupić ładny kawałek mięsa i zmielić własnoręcznie w domu, uwierzcie mi, warto
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 jaja
  • 3 łyżki bułki tartej, tę również przygotowujemy samemu
  • 2 łyżeczki przyprawy hiszpańskiej
  • sól, pieprz do smaku
  • bułka tarta do obtoczenia 
Cebulę kroimy w drobną kostkę, a czosnek przyciskamy przez praskę. 
Do mięsa dodajemy wszystkie składniki i dobrze wyrabiamy, najlepiej własną dłonią. 
Formujemy okrągłe kotleciki i obtaczamy je w bułce tartej. Smażymy z obu stron na rumiano. Mi najlepiej smaży się na oleju rzepakowym, ma wysoką temperaturę dymienia. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger