sobota, września 17, 2016

Pudding chia z sokiem z mango i żurawiną

Bomba witaminowa, w dodatku okrutnie pyszna. Wiecie jak to cieszy, kiedy można zjeść coś tak dobrego bez wyrzutów sumienia? Jeśli nie znacie tego uczucia, to ja Was serdecznie nakłaniam do tego, aby tego uczucia doświadczyć. Mango bogate w witaminę C, żurawina także, a chia to już w ogóle kopalnia witamin i minerałów. Brać! Czerpać garściami! :)


Potrzebujemy:
  • 100 ml soku z mango, ja użyłam soku z mango ze sklepu Coś dla zdrowia marki Vivio
  • 100 ml mleka krowiego, bądź roślinnego
  • 2 łyżki nasion chia
  • 2 łyżki żurawiny ciętej, ja użyłam żurawiny ze sklepu Coś dla zdrowia marki Vivio
Żurawinę zalewamy wrzątkiem.
Nasiona chia mieszamy z sokiem z mango i mlekiem i odstawiamy na kilka godzin do lodówki, na początku często mieszając, aby nie powstał nam glut ;) choć i z nim łatwo można sobie poradzić trzepaczką do jajek.
Kiedy chia jest już gotowa, pucharek wypełniamy do połowy tymi drogocennymi kuleczkami. Żurawinę odcedzamy i blendujemy, wykładamy na środek naszego deseru i zakrywamy pozostałą częścią chia w soku i mleku.

2 komentarze:

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger