piątek, stycznia 30, 2015

Pomidorowa z dużą ilością warzyw

Uwielbiam pomidory, bardzo żałuję, że obecnie nie smakują tak jak latem. Dla mnie pomidorowa pora powinna trwać wiecznie :D
Dlatego u mnie pomidorówka, ale taka w mojej wersji, na wywarze z warzyw, które później blenduję, dzięki czemu zupa jest gęsta i kremowa, tak jak lubię.

Potrzebujemy:
Warzywa kroimy i wkładamy do garnka razem z mięsem, zielem angielskim i liściem laurowym. Zalewamy wodą i gotujemy około godzinę, tak aby warzywa były miękkie, a mięso ugotowane.
Wyjmujemy mięso, ziele angielskie i liście laurowe na talerz. Do zupy dolewamy przecier, dodajemy czosnek niedźwiedzi i bazylię i zagotowujemy. Zdejmujemy z ognia i blendujemy zupę z warzywami, aby powstał nam krem, w zależności od tego jaką konsystencję chcemy uzyskać, możemy dolać nieco więcej wody, wszystko zależy od Waszych upodobań smakowych.
Doprawiamy zupę i ponownie stawiamy na gazie. Mięso obieramy od kości i wrzucamy do garnka z zupą.


Zupę możemy podawać z dowolnym makaronem i doprawić olejem z pestek dyni, ja użyłam oleju z Oleofarm i posypałam całość szczypiorkiem. :)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger