środa, lutego 04, 2015

Płatki ryżowe na mleku kokosowym

Od dawna nosiłam się z zamiarem ugotowania czegoś dla dziecka na mleku roślinnym. Wpadłam na pomysł, aby to było mleko kokosowe. Czytałam, że zrobić można je z wiorek kokosowych. Hmm.. nie spotkałam wiorek, które by odpowiadały mi składem dla niemowlaka. Kupiłam kokosa i z niego powstało mleko o którym pisałam tutaj (jak się je robi). Na nim zrobiłam przepyszne ale to na prawdę prze prze przepyszne płatki ryżowe.

Potrzebujemy:
  • 250 ml mleka kokosowego
  • 4 łyżki płatków ryżowych
  • szczypta czasu 
Na gaz wstawiamy mleko kokosowe, kiedy się już chwilkę podgrzeje wsypujemy płatki ryżowe i cały czas mieszamy tą szczyptą czasu :) Mieszamy aż masa zgęstnieje, gotujemy jeszcze na wolnym ogniu przez około pół minuty.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger