wtorek, maja 19, 2015

Aglio - Oglio

Turecka przyprawa do makaronu zaciekawiła mnie podczas oglądania jednego z programów kulinarnych.

Byłam ogromnie ciekawa jak tak niewiele składników potrafi sprawić, że danie nabierze oryginalnego i niepowtarzalnego smaku.

Przyprawę tę zauważyłam na internetowym bazarze Cabas.pl i postanowiłam się na nią skusić. Jest to kolejna pozycja z mojej listy zakupowej.

Przyprawa w swoim składzie ma jedynie:
  • czosnek
  • pietruszkę
  • paprykę chilli
  • bazylię 
  • oregano
Nie zawiera żadnych polepszaczy, ani sztucznych składników. Sama natura.

Możecie ją kupić TUTAJ

Przyprawę podgrzałam chwilę na oliwie i dorzuciłam do niej ugotowany makaron fusilli. 

Nigdy nie jadłam tak dobrego makaronu. Mozna go spokojnie podać dzieciom, dlatenie że nie zawiera soli. ♡
 Polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger