piątek, maja 15, 2015

Świeża surówka śmieciucha.


Chcę Wam dziś zaproponować klasyczną surówkę z twistem.
Odkąd zrezygnowałam ze śmietany do surówek na rzecz jogurtu, nie mogłam znaleźć tego właściwego smaku. Surówka z jogurtem zawsze wydawała mi się za kwaśna. Ostatnio, w chwili desperacji dodałam do niej gruszkę i okazało się to strzałem w dziesiątkę.

Składniki:
Pomidor
Ogórek
Sałata rzymska
Gruszka konferencyjna - twarda
Papryka czerwona
Kukurydza z puszki
Natka pietruszki
Jogurt naturalny
Majonez
sól i pieprz

Metoda:
Warzywa pokroimy w małe paseczki/słupki. Gruszkę trzemy na tarce na dużych okach. Pietruszkę drobno siekamy. Wszystko wrzucamy do miski dodajemy jogurt naturalny, 1-2 łyżki majonezu i czarny pieprz. Odstawiamy na 15 minut, żeby się przegryzło. Na koniec solimy do smaku.


Wskazówki:
Do surówki można dodać ser żółty i kaszę jaglaną, żeby zamienić ją w szybką pyszną sałatkę piknikową.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger