piątek, czerwca 19, 2015

Matka tez kobieta :) bielizna od Konrad Lingerie

Dzisiaj pozwolę sobie na taki powiedzmy mały off top ;)

Chcę Wam opowiedzieć o pewnej bieliźnie, która mnie urzekła, a mianowicie o bieliźnie Konrad.

Do testów otrzymałam bieliznę linii Briana:
Bielizna jest niezwykle wygodna, i przede wszystkim niewidoczna pod ubraniem ;)
Uwydatnia walory - to cecha, którą my kobiety w bieliźnie kochamy najbardziej ;)

Bielizna ta jest bardzo kobieca,  ale nie wzywająca. Ma w sobie to coś, ale nie krzyczy "weź mnpie". Piękne i mocne szycia, nie wbijające się w ciało ramiączka, ani fiszbiny, to tylko kilka zalet. Po więcej wrażeń zapraszam Was moje drogie, aby kupić i się przekonać o czym mówię ;)

Po kilku tygodniach użytkowania nie widać żadnych zniszczeń spowodowanych poprzez jej pranie w pralce, duży plus. Cenę jaką poniesiemy przy jej kupnie ta cecha doskonale rekompensuje. Można kupić furę bielizny i wyrzucić ja po jednym użyciu, dlatego że po praniu nie będzie nadawała się do niczego, ta jest inna. Droga, ale zarazem ekonomiczna. ;)

Serdecznie polecam zakupienie bielizny Konrad. Nie będziecie żałować swojego wyboru. 




4 komentarze:

  1. Bardzo ładny komplecik :> Taka zmysłowa bielizna potrafi rozpalić zmysły <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestawik! W pełni podzielam Twoje zdanie, ja także jestem świeżo upieczoną mamą i uważam, że każda z nas ma takie samo prawo do kobiecej, zmysłowej bielizny. Regularnie kupuję w moim ulubionym sklepie internetowym koronkowe, miękkie staniki. Duże rozmiary biustonoszy są teraz pożądane przez wiele Pań, cieszy mnie więc to, że coraz więcej polskich marek wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swych klientów i dostarcza im wygodne, ale i modne produkty w dobrych cenach.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100% zgodzę się z tytułem tego wpisu i nawet wyjdę nieco dalej. Mama do Super Kobieta dlatego zasługuje na ładna bieliznę, która podkreśli jej kształty i przy tym będzie wygodna, komfortowa. W naszym sklepie internetowym znajdziesz bieliznę jakości premium, dzięki czemu możesz poczuć się komfortowo i seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sexowna bielizna! Ja ubierając taki zestaw czuje się bardziej kobieco.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger