sobota, grudnia 31, 2016

Sałatka 3 kolory

Sałatka to świetny sposób na pyszny obiad. Bardzo często mój organizm krzyczy o zielone ;) wtedy robię sałatkę. Moja wzbogacona jest o prze zdrową komosę ryżową, a właściwie mieszankę jej 3 kolorowej postaci. Powiem Wam, że jak ją pierwszy raz zobaczyłam, cieszyłam się jak dziecko. Uwielbiam te male pysznie orzechowe ziarenka, moje dzieci również. A Sonko uraczyło swoich klientów takim fantastycznym kolorowym miksem Quinoa 3 kolory.


Potrzebujemy:
  • 2 garście miksu sałat
  • 3 łyżki ugotowanej Quinoa 3 kolory
  • 8 pomidorków koktajlowych
  • 1/2 panierowanego fileta z kurczaka, może być również grillowany
  • zioła
  • kilka kropel oliwy lub oleju tłoczonego na zimno
Na talerzu wykładamy mix salat.
Pomidorki kroimy na połówki, a pierś z kurczaka w kostkę. Wszystko układamy wedle uznania, skrapiamy oliwą i doprawiamy ziołami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger