poniedziałek, lutego 20, 2017

Czekolady na każdą okazję. Chocokiss

Czekolady chocokiss, z nimi osiągniesz sukces w każdej sytuacji. 

Na stronie http://www.chocokiss.eu/desenie znajdziecie ponad 20 wzorów, które dopasujesz do każdej sytuacji. Desenie są gwarancją na to, że każda obdarowywana osoba będzie z uśmiechem na twarzy wspominać Twój słodki gest wykonany w jej stronę. 


Desenie stworzone są z myślą o różnych okazjach, a wśród nich znalazł się nawet smartphone. Moje dziecko było nim oczarowane, bo uwaga, wreszcie ma swój smartphone, którym może dzwonić do baby i dziadzia :D




Opakowania są szalone, głównie, ale są również takie, którymi nie pogardzą nawet najbardziej poważne osoby.


Wewnątrz opakowania znajdziemy 100 gramową tabliczkę mlecznej czekolady, bardzo przyjemnej w smaku, dobrze rozpuszczającej się na języku.




Czekolady te wytwarzane są z najwyższej jakości ziarna kakaowca z Wybrzeża Kości słoniowej i uwaga, wytwarzane są w fabryce Chocokiss, a także posiadają certyfikat gwarantujący bezglutenowość produktu! :)




2 komentarze:

  1. Słyszałam o nich same złe opinie. Nie skusiłam się też ze względu na wysoką cenę. Tłuszcz roślinny z tego co słyszałam i pamiętam mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cena nie najnisza - ale wydaje mi się adekwatna jak za drobiazg uzupełnieniający prezent. Co do tłuszczu to tylko mleczny i kakaowy - nic o roślinnym na opakowaniu nie ma - Po za tym czekolada jest super pyszna :))))

      Usuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger