poniedziałek, lutego 06, 2017

Zestaw, który odmienił moje wieczory - oladi.pl

Jakiś czas temu otrzymałam czekoladowy zestaw kosmetyków od OLADI.pl


Pomyślałam.. ja matka dwójki małych dzieci.. kiedy ja będę miała okazję ten cudownie pachnący zestaw wykorzystać?  W końcu się udało, ale uwierzcie, nie było łatwo. Matki na pewno mnie zrozumieją. Podczas kąpieli matki, nasze dzieci słychać zawsze, to takie głosy w naszej głowie, a słuch wytęża się do granic możliwości. Nie sposób odpocząć i się zrelaksować :P

W skład mojego zestawu wchodziły:
  • Masło shea na wagę
Masło to przydało się idealnie na wysuszoną mrozem skórę. Świetnie wygładza i nawilża, a w dodatku pozostawia piękny zapach na naszej skórze.

  • Czekoladowy żel pod prysznic
Pięknie pachnący, wydajny i ślicznie prezentujący się w mojej łazience. Uwielbiam taki buteleczki, dodają niezwykłego klimatu.

  • Mydło czekoladowa babeczka
Mydło to już samym wyglądem zachęca do jego zjedzenia. Jeżeli dodać do niego czekoladowy zapach to na prawdę można się pomylić :P Mydło świetnie się pieni i używa się go z przyjemnością.

  • Sól gruboziarnista do kąpieli
Na tę przyjemność czekałam najdłużej, ale było warto czekać. Sól odpręża, a skóra po kąpieli w takiej soli jest niezwykle odżywiona, elastyczna i nawilżona. Z niecierpliwością czekam na nasz kolejny raz <3 div="">

  • Olejek zapachowy trufla
Olejki zapachowe używane są przeze mnie głównie do odkurzacza i do samochodu. Wystarczy skropić filtr odkurzacza olejkiem zapachowym, a podczas odkurzania z naszego urządzenia będzie się unosił wspaniały zapach. W samochodzie używamy szklanych buteleczek z drewnianym grzybkiem. Dzięki temu zapach wydobywa się stopniowo.

Zestaw bardzo polecam, np. żeby kupić go swojej ukochanej na zbliżające się walentynki, zakupu dokonacie TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger