czwartek, marca 23, 2017

Stragan zdrowia

Niedawno otrzymałam paczkę ze sklepu ze zdrową żywnością StraganZdrowia.pl
W przesyłce znalazłam kilka rzeczy:



Chciałabym się przy nim dłużej zatrzymać, ponieważ z napojami energetycznymi spotykałam się nie raz, nie dwa, z relaksującymi jak do tej pory nie miałam do czynienia i było to dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie. Napój według mnie ma jak na kolorowe napoje dość fajny skład. Produktów uspokajających jest jednak nieco za mało, żeby mogły na mnie podziałać. Nie mniej jednak napój był bardzo smaczny i przyjemnie się go piło.
Błonnik to 100% wytłoki z jabłek, jest to produkt w pełni naturalny, wspomagający pracę układu pokarmowego. Ja dodaję go do jogurtu, koktajli i owsianek.
Biszkopty niestety pokruszyły się strasznie, ale bezglutenowość im tego nie ułatwiła. Dlatego w pełni to rozumiem. Nie zawierają cukru co uważam za bardzo duży plus. To, że się pokruszyły niestety nie zachęcało do zjadania ich z opakowania, dlatego postanowiłam wykorzystać je w inny sposób, zrobiłam z nich bezglutenowy deser z jogurtem i jagodami <3 div="" jagodowe="" jak="" lody="" najlepsze="" smakowa="">
Kwiat hibiskusa to po prostu przyjemnie smakująca herbata, która jest zdrowa i bogata w składniki odżywcze. Świetnie orzeźwia, a nie zawiera kofeiny, można więc spróbować pić ją zamiast kawy, czy czarnej herbaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger