środa, kwietnia 26, 2017

Chałwa lniana, moja ukochana

Jakiś czas temu poznałam chałwę, która jest zupełnie inna od tych, które możemy kupić w sklepie.
Różnica jest na prawdę kolosalna i jest jak najbardziej na plus.
Sklepowy ulepek w niczym nie przypomina chałwy lnianej GACA.


Miałam okazję wypróbować 3 wariantów smakowych:






Chałwa ta została zjedzona głównie przez mojego synka, smakowała mu ogromnie i po prostu kosteczka po kosteczce i nie było co zbierać. Także muszę przyznać, że to zdecydowany faworyt jeśli chodzi o smak jaki miałam okazję próbować, bo dzieci zawsze są naturalne i nie potrafią kłamać. Mówią i robią to, co czują. :) Chałwa lniana orzechowa składa się głównie z fistaszków, które jak i pozostałe składniki chałwy mają na nas bardzo korzystny wpływ. Kolor zawdzięcza żurawinie, która jest lekko wyczuwalna w smaku. Przełamuje ona smak orzechów.




Chałwa lniana kokosowa to mój faworyt, mój i tylko mój, bo to ja jestem w naszym domu głównym kokosożercą. Dzięki niezwykłym właściwościom kokosa, a głównie jego oleju i siemienia lnianego, chałwa ta jest również bardzo zdrowa i korzystnie wpływa na nasz organizm. Kolor również zawdzięcza ona żurawinie przełamującej jej smak. Chałwa ta również zniknęła w mgnieniu oka, ale tym razem w moim żołądku ;) Życzyłabym sobie, żeby tylko takie zdrowe słodycze były sprzedawane w sklepach.




Chałwa lniana czarna, podobno najlepiej smakuje z chilli, ja jednak jestem słabeusz i się na to nie zdecydowałam ;) Jednak muszę przyznać, że chałwa ta ma najbardziej zdecydowany smak, z pośród wszystkich 3 smaków jakie próbowałam. Zapewne wiele straciłam nie używając do jej zjedzenia dołączonej sproszkowanej chilli, ale sam wygląd przypominający czekoladę dawał mojemu mózgowi już wiele do zrozumienia. ;) Chałwa ta jest także bardziej krucha niż pozostałe. I niech mi ktoś powie, jak Wy GJ - Gacjana to robicie? :) Składy praktycznie te same, a różnice widoczne w smaku i w wyglądzie. Jak dla mnie, jesteście magikami! :)


Zamówienia możecie składać na przykład poprzez formularz dostępny TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger