wtorek, kwietnia 04, 2017

Lniane piękności

Dzięki Panu Marcinowi z www.aleworek.pl miałam okazję przetestować piękne i naturalne produkty z lnu. Jestem Panu bardzo wdzięczna, ponieważ uwielbiam wszystko to, co naturalne i wiem, jestem przekonana, że obcowanie z naturą wychodzi nam tylko na dobre :)


Len to naturalny materiał, który jest antybakteryjny i antyalergiczny. Dobrze wchłania wodę i przede wszystkim prezentuje się cudownie. Uwielbiam kiedy w mojej kuchni i jadalni króluje natura, a lniane ściereczki, serwetki i woreczki z suszoną lawendą, które mam okazję mieć u siebie w domu są jak dla mnie po prostu genialne. Zaraz Wam o nich opowiem.

Lniane ściereczki są antybakteryjne i antyalergiczne. Świetnie nadają się do wycierania naczyń, ponieważ są niezwykle chłonne. Mnie sam ich wygląd przyprawia i dreszczyk :) są tak piękne i naturalne. Pięknie prezentują się na zdjęciach. Ściereczki są na prawdę bardzo duże, dzięki czemu są bardzo praktyczne.


Lniane serwetki w naturalnym kolorze są przepiękną ozdobą stołu. Możemy ich używać na kilka sposobów. Jako serwetki pod kryształy, jako serwetki na środek stołu, czy ławy, jako serwetka pod sztućce, czy tak jak ja jako podkładka pod zastawę.


Lniane woreczki na lawendę to naturalny sposób na mole i komary. Na razie komarów jeszcze nie ma, ale jak przyjdzie na nie sezon, to woreczków nie zawaham się użyć, głównie na spacerach z dziećmi ;)
Lniane woreczki są wypełnione suszoną lawendą, która pachnie przepięknie, uwielbiam ten zapach, mole na szczęście go nie cierpią. Dlatego też taki piękny woreczek możemy schować do szafy i zapach będzie chronił nasze ubrania przed niechcianymi gośćmi.


W sklepie internetowym aleWorek możecie dostać wiele innych przydatnych przedmiotów, które wykonane są z naturalnego i niebanalnego lnu. Serdecznie polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger