środa, kwietnia 05, 2017

Moje garneczkowe zakupy

Chcecie wiedzieć na co skusiłam się podczas zakupów w sklepie www.garneczki.pl?
Czytajcie post do samego końca! :)


Wchodząc na stronę pojawia się nam bardzo intuicyjne menu oraz promocje tematyczne jakie obecnie obowiązują. Jest to bardzo przydatne, ponieważ wchodząc w interesującą nas tematykę mamy w jedno miejsce zebrane wszystkie produkty i nie musimy ich szukać w każdym osobnym dziale. Są to tak zwane "Kategorie specjalne" i są one dobierane bardzo sensownie.

Ja zdecydowałam się na 4 produkty:

Patelnia wykonana jest z aluminium, przez co jest lekka, ma powłokę ceramiczną i wylewkę. Co ważne, jest koloru czerwonego, dlatego wpadła mi w oko. Ma drewnianą rączkę, dlatego zaleca się myć ją ręcznie i to także uważam za plus, mimo tego, że nie cierpię myć naczyń ręcznie. Natomiast uważam, że mycie ręczne niektórych przedmiotów po prostu pozwala zachować je w bardzo dobrym stanie na dużo dłużej, niż wtedy kiedy myte są w zmywarce. Ja swoje patelnie właśnie w ten sposób niestety wykańczałam. Moja ostatnia patelnia ceramiczna wylądowała w koszu, ponieważ wszystko zaczęło się do niej strasznie przyklejać. Ta będzie wymagała ode mnie mycia ręcznego i sądzę, że dzięki temu posłuży mi dłużej. 
Charakterystyczne rowki wewnątrz patelni sprawią, że przygotowywane mięsa, kiełbaski będą miały ten wspaniały "grillowy" wzór na swojej powierzchni. Uważam, że tak  przygotowane potrawy świetnie się prezentują.
Powłoka ceramiczna ma również to do siebie, że przygotowywanie na niej potraw nie wymaga tłuszczu, bądź wymaga, aby dodać jego na prawdę niewielką ilość. 


Pojawienie się w moim domu krajalnicy spiralnej do warzyw i owoców oznacza jedno - będziemy szaleć. Szaleć pozytywnie. Na razie najlepszym jest wykorzystywanie, do przygotowania makaronu z warzyw, warzyw korzeniowych, w późniejszym czasie przyjdzie idealny moment na na przykład cukinię. Mamy swój ogródek i czuję, że to będzie na prawdę świetny sezon.
Krajalnica posiada 3 wymienne ostrza, dzięki którym spirale mogą się różnić. Mogą być szersze, węższe, cieńsze, grubsze. Wszystko zależy od Waszej wyobraźni.
Używanie tej krajalnicy jest dziecinnie proste, trzeba zachować jedynie minimum ostrożności zbliżając się do ostrzy, ponieważ są ostre jak brzytwa. Ostrość sprawia, że nawet najtwardsze warzywa korzeniowe możemy zmienić w makaron za pomocą małego paluszka.
Krajalnicę bardzo łatwo utrzymać w czystości.

Młynek jest wykonany z tworzywa sztucznego i szkła. jest to bardzo proste i przydatne urządzenie w mojej kuchni. A czy przyda się również w Twojej? Z pewnością tak. Możecie mnie zapytać, po co właściwie się męczyć i mielić na przykład pieprz? Świeży pieprz ma więcej smaku, jest ostrzejszy, nie potrzeba go dużo, aby go poczuć. Poza tym uwielbiam ten moment, kiedy trzeba przekręcić młynek, aby doprawić potrawę. 
Mój młynek jest koloru czarnego, przez co jego design jest na prawdę bardzo ciekawy, stonowany i dobrze się prezentujący.

Rondel jest malutki, uroczy i bardzo przydatny, szczególnie, kiedy w domu grasują maluchy. Często zdarza się tak, że trzeba podgrzać czegoś niewielką ilość i on sprawdza się w tym idealnie. Pojemność 600 ml jest wprost idealna, takiego garnka zawsze mi brakowało.
Rondel jest emaliowany, posiada wygodny uchwyt i dziobek, dzięki któremu bez problemu przelejemy zawartość. I te białe grochy na granatowym tle.. Czyż nie są urocze? :)
Zaleca się, aby myć go ręcznie, a nadaje się na każdy typ kuchenki.

Zakupy uznaję za bardzo udane, jestem z nich ogromnie zadowolona. :)

1 komentarz:

  1. Krajalnica świetna, ja jednak wolę temperówki do warzyw :) (tak, chodzi o cenę)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger