środa, czerwca 28, 2017

Urodziny dla fana filmu Auta

Tym razem również z poślizgiem, ale nie jest to zależne ode mnie, więc myślę, że dla dzieci nie ma to znaczenia kiedy, tylko, czy w ogóle urodziny się odbyły.

Oskarek na swoje urodziny czekał z ogromną niecierpliwością. Już wcześniej widział część ozdób i nie mógł się doczekać. Jest ogromnym fanem Zyg Zaka i myślę, że to były najlepiej zaaranżowane urodziny jak dotychczas. Był szczęśliwy, że wszędzie są jego ukochane Auta. Zaproszenia rozdane, to jazda!

Zacznijmy od tortu, który został ozdobiony opłatkiem z wizerunkiem aut oraz świeczką neonową z wizerunkiem ulubionego autka.



Stół zdobił genialny obrus, który zakrył na prawdę duży stół, na nim poukładałam talerzyki, serwetki i czapeczki z wizerunkiem postaci z Aut.


Na stole poustawiałam również trąbki, a do szklanek urocze papierowe słomki.

Oprócz dekoracji stołu miałam również do dyspozycji piękny czerwony zestaw do dekoracji, który wymagał minimum nakładu pracy, a efekt był niesamowity! Dodałam do niego jeszcze kilka rozet i girlandę.




Oprócz trąbek mieliśmy również balony, bardzo duże i wytrzymałe balony :)

A także.. 



 Oraz sprężyny, które zamówiłam chyba z sentymentu do swojego dzieciństwa ;)


Momentem kulminacyjnym było rozwalenie piniaty wypełnionej po brzegi cukierkami :D

Do przygotowania "narzędzia zbrodni" posłużyła mi krepa w dwóch kolorach, czarnym i czerwonym, aby wszystko było zachowane w klimacie Aut.

Urodziny były fantastyczne, głównie dzięki atmosferze jaką tworzyły dodatki. Dziecko uradowane po same uszy. Nie można chcieć więcej! :)

Jeżeli macie w domu takiego zapaleńca na Auta lub jakąkolwiek inną bajkę, odsyłam Was do sklepu PARTY BOX.

Gwarantuję Wam, że będziecie ogromnie zadowoleni! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger