czwartek, czerwca 29, 2017

Szybka zupa fasolowa

Teraz, kiedy upały nam doskwierają ważna jest szybka organizacja obiadu. Coś jeść trzeba, a nadmierne dogrzewanie się obiadem to koszmar. Postanowiłam przygotować zupę z fasoli jaką miałam w swojej spiżarni. Patrzyła na mnie i patrzyła, aż skłoniła mnie, żeby jej użyć. Uwielbiam fasolę w słoiku, bo już nie muszę jej gotować, a to wielkie udogodnienie. :)


Potrzebujemy:

  • 1,5 l bulionu (ja miałam taki po gotowaniu białej kiełbasy, był na prawdę przepyszny)
  • 1 słoik  gotowanej fasoli białej z zalewą, u mnie La Selva
  • 400 ml przecieru pomidorowego
  • 5 plastrów wędzonego boczku
  • 1 łyżeczka słodkiej papryki
  • 1/2 łyżeczki sproszkowanej chilli
  • 2 cebule
  • 1 łyżeczka cukru
  • 3 łyżki oleju kokosowego
  • sól, pieprz
Na patelni rozgrzewamy olej i smażymy na nim pokrojoną w kosteczkę cebulę i pokrojony w cienkie paseczki boczek.
Następnie dorzucamy je do gorącego bulionu i doprawiamy. 
Do bulionu dolewamy również przecier pomidorowy i dorzucamy fasolę razem z zalewą.
Wystarczy zagotować i można zajadać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger