czwartek, lipca 06, 2017

Jak mus, to mus!

Ostatnio mignęła mi przed oczami reklama wielorazowych saszetek ze struną i nakrętką do podawania dzieciom musów, deserów, itd.. 

Pomyślałam: to jest to!


Wiele razy podczas zakupów przy okazji spaceru skusiłam się na mus owocowy dla dzieci i patrzyłam z niedowierzaniem jak mała saszetka może kosztować tyle co kilogram owoców. 

Autentycznie! :P

W sklepach możemy spotkać..

Mus owocowy - 100 % owoców. Teoretycznie nie ma tutaj czego zarzucić, na rynku mamy ogrom smaków. 

Spotkałam się także z innym typem deserów, może mniej zdrowych, ale chciałam wspomnieć bardziej o tym, że tych innych jest bardzo mały wybór smakowy, co może nie pasować niektórym dzieciom. 

Na ratunek przychodzą tubki, w które mama może zapakować ulubiony deser, czy kaszkę dla swojego dziecka i mieć pewność, że zje go ze smakiem. 

Otóż saszetki mają podwójną strunę u dołu, co dodatkowo chroni przed wylaniem się zawartości. Najlepiej jednak zamknąć obydwie dokładnie :) Przez otwór na dole wlewamy to, co przygotowaliśmy dla naszego berbecia i dokładnie przesuwając palcami i dociskając zamykamy strunę. Przechylamy, aby nakrętka była na górze, odkręcamy i można zajadać. 

Tubki myje się bardzo łatwo, nie posiadają zakamarków, w których mogłyby się rozwijać różne bakterie, można je także myć w zmywarce. Hurra! :D

My wlewamy do saszetki pudding z chia, jogurt z owocami, musy, koktajle. Saszetka jest duża i pojemna.

Dodatkowo ciekawa grafika z zebrą umila jedzenie, więc to może dobry sposób na niejadka?

Co o tym myślisz?

Na saszetki Zebra do 9 lipca macie -15% zniżki w sklepie http://elefuntea.pl/ po wpisaniu hasła: MGZVDPT1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger