środa, stycznia 24, 2018

Idealny obraz do jasnego salonu

Gdybym Wam napisała, że długo zastanawiałam się nad wyborem obrazu do mojego nowego salonu, to bym skłamała. Obraz jaki wisi na jednej ze ścian naszego salonu był spełnieniem tego, co kreowało się w mojej głowie. Być może to szczęście, że udało mi się trafić właśnie do Foteks'u i tak szybko zrealizować swoje marzenia.

Piękny salon, jak i z resztą w praktycznie cały nasz dom ma ściany pomalowane na biało. Całkiem niedawno dojrzałam do tego, że tak będzie najlepiej. Powiecie, że przy dzieciach? Białe? To jakaś paranoja! Niekoniecznie. Na rynku istnieje tyle farb, które pozwalają na czyszczenie powierzchni, które są nimi pomalowane, że nie macie o co się martwić. Biały kolor sprawia, że mieszkanie wydaje się niesamowicie przestrzenne, jasne i czyste.

Strona internetowa obfituje w kilka rodzajów podziałów produktów na kategorie. podział produktów na kategorie bardzo ułatwia wybór, który jest ogromny. Wybór wzorów jest naprawdę niezliczony, to kopalnia pomysłów i każdy znajdzie coś dla siebie.

Ja poszłam tropem: "obrazy do salonu" i kiedy zobaczyłam Róże w akwareli stwierdziłam bez zastanowienia - "Ten obraz jest mój!"

obraz do salonu

Biały obraz pasuje idealnie do obicia na krzesłach jakie posiadam, do wszędobylskiej bieli. Jest cudowny, delikatny i stonowany. pasuje też w nasze nowoczesne wnętrza kuchnia z salonem.

Wisi u mnie w części, gdzie mamy jadalnię, ponieważ salon dzieli się na część kuchenną, jadalnianą i strefę relaksu. W naszym małym domku tylko taka możliwość wchodziła w grę, ale ja osobiście jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolona, ponieważ niemalże cały dół domu to taka strefa dzienna, a góra to strefa odpoczynku.

homebook salon

Nasz obraz na ścianę ma wymiary 60 cm na 80 cm w orientacji pionowej, na płótnie.

Jestem z niego niesamowicie zadowolona, ponieważ jakość wykonania obrazu jest na bardzo wysokim poziomie.

piękny salon

Wiele osób podpowiadało mi, żebym sprawiła obrazowi ramę. Co o tym myślicie?
Może macie swoje inspirujące pomysły na salon w stylu skandynawskim?

2 komentarze:

  1. Jest tu w czym wybierać:) Ja nie mogę sie doczekać aż sam zajmę się urządzaniem wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście do Twojego salonu pasuje idealnie:) U mnie jednak nie mógłby taki obraz wisieć

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger