wtorek, maja 15, 2018

Moje pewniaki kosmetyczne od Ziaja.

Co słychać w mojej pielęgnacji?  Tym razem nie tylko mojej :) Powiało przepięknymi zapachami, świetnymi konsystencjami i przede wszystkim bardzo dobrym oddziaływaniem na moją skórę. Przedstawię Wam moje pewniaki kosmetyczne od Ziaja.

Ostatnio wpadła mi w ręce mała część kosmetyków serii Kozie mleko od Ziaja. Zapach serii jest bardzo subtelny, i przyjemny. Krem Ziaja i koncentrat Ziaja jaki testowałam zamknięte są w uroczych opakowaniach z pompką, co bardzo lubię. Taka aplikacja jest bardziej higieniczna i zdecydowanie lepsza dla naszej skóry w miarę zużycia produktu. 

Co jest najważniejsze? Oczyszczanie, dobre oczyszczanie. Delikatne, ale dokładne. Czym możemy uzyskać taki efekt? Krzemionkowym mikro-scrubem oczyszczającym. Od dawna szukałam takiego peelingu. Peelingi gruboziarniste wydają się być zbyt inwazyjne dla mojej skóry, a ten mikro-scrub Ziaja zawiera malutkie drobinki, które radzą sobie z moimi skórkami na twarzy doskonale!

Ok, powiecie mi, że ja i koncentrat młodości? Tak, moja skóra zdecydowanie tego potrzebowała. Jest zmęczona, wysuszona i potrzebuje energetycznego kopa, dlatego postawiłam na Mleczny koncentrat młodości energetyzujący i wygładzający

Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i przygotowuje ją do nałożenia ultralekkiego kremu anti  -age, który ma za zadanie go dopełnić.

Ich działanie skupia się na nawilżeniu i wygładzeniu skóry, przywróceniu jej sprężystości i elastyczności oraz łagodzeniu podrażnień. Zaraz po zastosowaniu możemy zauważyć efekt wow. Skóra jest naprawdę aksamitna w dotyku i lekko napięta. 

lekki krem ziaja

Moim freekiem są mydła w płynie. Uwielbiam, kiedy mydła pięknie pachną, dobrze się pienią i dokładnie zmywają wszelkie zabrudzenia. Mydła Ziaja spełniają moje 3 wymogi. Moringa z kokosem to mydło, które zwaliło mnie z nóg. Jego zapach oceniam w skali 1 - 10 na 15 :D Nie umiem przejść obojętnie obok zapachu kokosa.. a z moringą jest jeszcze większy sztos! Postawiłam je sobie w kuchni i za każdym razem jestem zachwycona jego zapachem. Drugie mydło do rąk jakie mam u siebie w domu to Grapefruit z zieloną miętą. Jego prześliczny zielony kolor i orzeźwiający zapach koją zmysły. 

mydło ziaja

Mam także nowinkę dla mojego mężczyzny. Woda po goleniu na zacięcia i podrażnienia. Z jego relacji wynika, że uśmierza ból i dyskomfort spowodowany przez zacięcia, które niestety się zdarzają. Sprawia, że skóra po nałożeniu preparatu jest wygładzona, nawilżona i dobrze tonizowana. Zapach jest delikatny, męski, subtelny, ta strona medalu jest również dla mnie, bo uwielbiam piękne zapachy! :)

woda po goleniu ziaja

A Wy? Używacie kosmetyków Ziaja? Ja sięgam po kosmetyki Ziaji bardzo często. Kosmetyki mają niską cenę, a jakość jest z nią nieporównywalna. Jestem bardzo zadowolona z działania kosmetyków firmy Ziaja. Od zawsze są ze mną na dobre i na złe i myślę, że ta droga nigdy nie skręci w bok! :) Pamiętajcie, że kosmetyki Ziaja możecie kupić w E-sklepie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger