niedziela, października 14, 2018

Zakochać się od pierwszego wejrzenia! - Giacomo Design

"Ach, co za oszczędność czasu - zakochać się od pierwszego wejrzenia!" 

- Janina Ipohorska

zegarek z różową tarczą

W zegarku, o którym Wam napiszę zakochałam się dokładnie od pierwszego wejrzenia! To zabawne, bo Giacomo Design ma dokładnie taki sam skrót jak inicjały imienia i nazwiska mojego męża. :) To znaczyć może, że to po prostu przeznaczenie! 

Poznaliśmy się dokładnie tak samo, z mężem, jak i z zegarkiem. Tak, ludzie bardzo często poznają się przez internet, choć my, już kilka dobrych lat temu :)

zegarek zrobiony ręcznie

Giacomo Design Watches to firma produkująca zegarki, która zupełnym przypadkiem skradła moje serce. Uwierzysz, że kupując zegarek na stronie GD, jej pracownicy sadzą drzewo? Wspaniała inicjatywa, godna naśladowania! Bardzo cieszy mnie fakt, że coraz więcej firm porywa się na tak piękny odruch w stosunku do natury. Posadzić drzewo, które przez dziesiątki lat będzie odżywiać nas swoim tlenem to cudowna inicjatywa.

zegarek z tarczą 24 h

Postanowiłam sobie, że wybiorę zegarek damski, który będzie do mnie pasował, a zarazem będzie "naturalny", czyli na przykład jego bransoleta będzie drewniana. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tego typu bransoletą, dlatego było to dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie. Drewno to materiał, który prezentuje się niesamowicie dobrze. Drewniana bransoletka przy zegarku brzmi super dobrze!

zegarek na prezent dla kobiety

Pięknie usłojenie, złote elementy i różowa tarcza, to to co skradło moje serce w jednym momencie.

Spójrzcie jak cudownie wygląda zegarek damski z różową tarczą:

zegarek na komunię dla dziewczynki

Giacomo Design Watches proponuje zegarki zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Wszystkie prezentują się szykownie i elegancko. Materiały z jakich zostały zrobione to między innymi: drewno, skóra, kamień, marmur, skała wulkaniczna, itd.  Niektóre z nich mają tarcze bardzo proste i przejrzyste, inne rozbudowane, pełne gadżetów, w szczególności zegarki męskie.

Ja jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru i szczerze polecam firmę Giacomo Design Watches.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger