wtorek, listopada 13, 2018

To nie obsesja, to miłość

Drżycie, kiedy Wasze dziecko nie jest pod Waszą opieką? Nawet kiedy to najbliżsi zajmują się nim, macie z tyłu głowy, że tak naprawdę może stać się wszystko? Ja tak mam, nie umiem sobie z tym poradzić. To znaczy nie umiałam, do pewnego momentu.

Jakie zagrożenia czyhają na nasze dzieci? (niektórym może się wydawać to trochę przerysowane, aczkolwiek jest to bardzo prawdopodobne)
  • porwania
  • napady
  • gwałty
  • wykorzystywanie
  • zaginięcia
czy po prostu Wasze dziecko może się zgubić, może się przewrócić i nie móc wstać, rzeczy które mogę się przydarzyć naprawdę każdemu. Jako kochający rodzice jesteście zapewne tego świadomi i dlatego nie pozwala Wam to w pełni oczyścić myśli z tychże zagrożeń, kiedy Wasza pociecha zmierza do/z szkoły, przedszkola, czy starsze dzieci na drobne zakupy.

Nie myślcie o tym w kategoriach obsesji, to miłość Wami kieruje i nie ma w tym nic złego. Obawy są normalną koleją rzeczy. Możemy sobie pomóc, aby mniej się martwić. 

zegarek z gpsem

Telefon komórkowy? Może i tak, ale nie jestem zwolennikiem noszenia do szkoły telefonu, który może dziecko rozpraszać. Ma zbyt wiele funkcji, ponadto nie uważam, żeby przedszkolny maluch musiał mieć już smartfona. Dlatego też postawiłam na zegarek! Zegarek, którego dziecko nie będzie samo ściągało, bo nie ma takiej potrzeby, to tylko zegarek, który z pozoru nie wydaje się mieć więcej opcji.

A jednak!

Zegarek z GPSem, z funkcją dzwonienia/odbierania i wysyłania powiadomień SOS.

zegarek dla dziecka

To świetne rozwiązanie, które jest bardzo proste w obsłudze, tanie i pozwala mi uspokoić nieco głowę, bo wiem, gdzie jest moje dziecko, zawsze i wszędzie.

Zegarek działa z aplikacją, która pozwala nam na sprawdzenie tego gdzie dziecko się znajduje, jaką przebyło drogę, pozwala ustalić listę numerów jakie mogą połączyć się z dzieckiem, uważam to za bardzo ważne, ponieważ nikt nie będzie kłopotał mojego dziecka dziwnymi telefonami, jeżeli sama na to nie pozwolę. Ten lokalizator GPS daje dziecku możliwość wysłania prostego hasła SOS, kiedy jest w sytuacji zagrożenia, bardzo szybko możemy wtedy zareagować i uchronić od większości zdarzeń. 
Mogłabym wymieniać zalety do końca następnego dnia, ale nie o to chodzi.
Chciałam zwrócić Wam uwagę na to, że widok dziecka ze smartfonem powoduje kolejne zagrożenia, niestety nie wszyscy są dobrzy. Sama kiedyś straciłam dopiero co otrzymany na urodziny telefon i było mi bardzo przykro! Uważam na tę chwilę, że nie był mi zupełnie potrzebny, wystarczyłby mi właśnie taki zegarek. 

zegarek smartfon

Zegarek ma w zestawie kartę, która działa bezterminowo. Możecie również wybrać kolor z 4 dostępnych na stronie internetowej https://sklep.bezpiecznarodzina.pl/

Wpisując kod: KOCHAMBLOGA macie - 10% na wszystkie produkty w Sklepie Bezpieczna Rodzina!


Ja bardzo polecam. Zegarek będzie nam służył przez długi czas, nim kupimy naszemu dziecku smartfona.

*Ostrość zdjęć jest dowodem na to, że dzieci są w ciągłym ruchu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger